22: Felix

5.6K 79 6
                                    

Çoğu insan Felix'i yumuşak, tatlı, şefkatli ve çekici biri olarak görür. Hayranları tarafından masum olduğu, üyeleri tarafından saf olduğu ve arkadaşları ve ailesi tarafından nazik olduğu biliniyor.

Yine de buradaydın, yatağına bağlıydın. Vücudun tamamen açıkta, bacakların aralık ve pembe vibratör seni sırılsıklam ediyordu, hepsi onun için. Erkek arkadaşın seninle oynamaktan zevk alıyor, senin mücadeleni görmeyi sevdi. Hep sen boşalmak üzereyken oyuncağı sürekli durduruyor.
"Lütfen Felix, bunu bana 4. kez yapıyorsun, gerçekten boşalmam gerekiyor!" Sızlanman ve yalvarman, Felix'in senin hakkında hayran olduğu pek çok şeyden biriydi. Ne kadar çaresiz göründüğünü sevdi, sana ihtiyacın olanı vermesi için yalvarıyırdun. Bu sadece kotundaki çıkıntının daha da büyümesini sağladı.

"Güzelce yalvardığın için sana ihtiyacın olanı vereceğim" dedi Felix, seni saçlarından tutup sıcak, ateşli bir öpücüğe doğru çekerken. Sertleşmişti, sürekli ısırıklar ve kemirmelerle dudaklarını zedeliyordu. Hayal kırıklığı sana geliyordu, ona dokunmak istemek o kadar zordu ki, ellerin hala bağlıydı. Bu sadece şehvetli muhtaç arzularını besler ve seni hayal kırıklığıyla öpüşmeye sokar.

Felix henüz seni çözmek istemiyor. Elleri kotunu okşuyor ve gömleği gibi onu da çıkarıyor. Lanet ederek iç geçiren Felix, titreyen uzunluğunu sırılsıklam sıkı uyluğuna kaydırmadan önce aletine birkaç kez okşuyor. Onun tarafından gerginlik hissiyle inmeni sağlar. Felix, sana her bastığında göğüslerinin ritmik bir şekilde zıplamasını izlemekten hoşlanıyor. Bu sadece ona hızlanması için başka bir neden verir. "Mmmh Felix, ben b-boşalacağım" onun aletini sıkarken inledin.

"Ben söyleyene kadar boşalmayacaksın" sesi derin ve kulak tırmalayıcıydı. Artık ondan önce boşalmak için beklemek istemiyorsun, bu sadece erkek arkadaşının vahşileşmesine neden oluyor ve kontrolsüz bir şekilde ve hayvani bir hızda içine giriyor. "F-felix artık d-dayanamıyorum~" Tam olarak ne yapmaya çalıştığını biliyordun, seni aşırı uyarmak ve onunla beraber ikinci kez boşalmanı istiyordu. Yumuşak tatlı etini emerek boynuna saldırıyor. Felix saniyeler içinde doruk noktasına nasıl ulaşacağını biliyordu. Bir kez daha boşalmak üzere olduğunu hissediyorsun. İkiniz bir araya geldiğinizde bacakların onun beline dolanıyor. Felix kendisinin ve senin aynı anda boşalmanızı izliyor ve ikinizin sıvısı çekirdeğinden akıp sızıyor. Parmaklarını deliğinden akan sıvıya sürter ve onun parmaklarını yalamanı ister. Dilini onun parmaklarının etrafında döndürüp temiz bir şekilde yalıyorsun.

Sevgilin seni çözer ve kirli çarşafı temizlemeyi ve ikinizin de yatması için yeni çarşaflar kullanır. Şimdi, Felix ile sert seks yapmanın en iyi yanı yumuşak ve sıcak bakımdır.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
•Stray Kids Imagine•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin