Chan yatakta uzanan sana baktı, ellerin karyola direğine kelepçeli ve bacakların ayrık.
Paylaştığınız çatı katında, geniş penceresinin yanındaki sandalyeye oturdu, senin tam önünde titreyen, sızlanan bir dağınıklık olduğunu tamamen göz ardı etti.
Klitorisine bağlı vibrator en yüksek hızda ayarlıydı ve bu gece sekizinci kez gelmiştin.
'Babacığım... Lütfen, lütfen durdur artık şunu B-ben artık
da-yanamıyorum'Kısık sesle sızlanıyordun, yanaklarından akan taze göz yaşlarıyla.
Başka bir orgazmın geldiğini hissettiğinde tırnaklarını avuçlarına sertçe bastırdın.
'Ne yapmalıyım? Bu gün oldukça kötü bir kızdın. Seni boşaltmamı istediğini söyledin, değil mi? İşte, bunu yapıyorum'
Chan senin titreyen bedenine doğru yaklaşmadan önce çayından bir yudum aldı.
Orgazmın bir kez daha seni yıkarken,'Ben-ben s.. babacığım söz veriyorum... Bundan sonra iyi bir kız olacağım.' diye cırladın.
Patlamak üzere hissediyordun.'Sana inanmıyorum.' dedi Chan.
Seni görebilmek için, saçlarını geriye attı.İnanmamasına şaşırmamıştın. Bu halde olmanın tek sebebi kendindin.
İlk önce, sana etrafı göstermek için seni şirkete götürmüştü. Önemli bir toplantı sırasında katılmana izin vermişti ve onunla sen onunla dalga geçmenin eğlenceli olabileceğini düşündün.
Yanında otururken elini onun kasıklarına götürüp hafifçe masaj yapmıştın.Büyük yanlış.
Tüm gece boyunca altında sızlanana ve ağlayana kadar seni bağlayıp sınırlandırdı.
Sonra, dersini aldığını varsaydı ve bu gün seni tekrar davet edecek kadar nazik davrandı. Ve sen aptal olmaya, onunla bir daha dalga geçmeye karar verdin. Çalışırken kulağına kirli, edepsiz şeyler fısıldadın.Kucağına oturdun ve telefon görüşmesindeyken ona dokunarak ondan sertleşmesini istedin.
Her türlü şeyi yaptın, akşam ise tekrar odadaydınız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Stray Kids Imagine•
FanfictionOT8 Bana ait değildir. Tumblr çevirileridir. ...... -/smut\-/fluffy\-/yandere\-