28: Hyunjin

6.2K 76 14
                                    

[gece 01:55]

Hyunjin'in ellerini sıkıca tutuyorsun, bacaklarını genişçe açarak sırt üstü yatıyorsun. Hyunjin açık bacaklarının arasına oturdu, ellerini de kavrarken kendini sabit bir hızda sana doğru itti, konuşmayacak olmana rağmen ağır nefes aldığında gözleri kapalı ve ağzı açıktı.

Nefesli iniltiler verirken başının arkasına doğru yuvarlanan gözlerin açıldı, nefes almaya bile zaman kalmadı.

"Ah! ah-Hyunjin! " Hyunjin kendini sana itmeye devam ederken, kendisi de bir sızlanma bıraktı, bacaklarının titremeye başladığını hissettin, midende bir düğüm oluştu.

"L-lütfen Hyunjin!" Başın geriye doğru savrulurken gözlerin kapalı, Hyunjin boynuna inerken çeneni havaya kaldırıyorsun, çene hattın ve kulağının etrafına öpücükler bırakıyor, ellerinden birini klitine indirirken onu tutmaya çalıştın, ama olmayınca serbest bıraktın. Artık boşta olan elin saçını sıkıca çekerek onun saçına gitti, ama ondan bir tepki almaya yetmedi.

Klitine sert ve hızlı daireler çizdi, bir elini sana iterken boynunu ısırdı. Yapabileceğin tek şey, midendeki düğümün, kalçalarının her itişiyle daha ve daha sıkı hale geldiğini hissettiğinde sızlanmaktı.

Sadece sana verdiği inanılmaz zevke odaklanabilmek, sırtını havaya kaldırarak, göğüslerini dışarı doğru itiyor ve Hyunjin'in vücudunu seninki ile şekillendirmek için bükülmüş, güvenmeden hemen önce, Hyunjin her doğru noktaya aynı anda vurarak seni orgazmın boyunca sararken şiddetli bir şekilde seğirerek, sonunda kendisini de bitirene kadar asla durmadı.

İçine derin ve sert bir şekilde dökülen vücudu, neredeyse üstüne düştüğü için altından pes etti, aleti içinde gevşek hale geldiği için kendini zar zor yakaladı, ancak iyi olduğun için dışarı çekme ihtiyacını hiç hissetmedi. Genellikle tercihiz ettiğin şey budur.

Hyunjin, vücudunu kendi vücuduna karşı tutabilmek için seni yanına çekti. Bacaklarınız birbirine dolanırken kollarını vücuduna doladığında, kolların göğsünde, kendini uykuya dalmak üzere hissederken orada dinleniyorsunuz.

"Seni çok seviyorum tatlım, çok ..." diye fısıldadı, kolları seni sımsıkı tuttu, elleri sırtında, saçını hafifçe okşadı. Daha önce yüzünü bir gülümseme yayıldığını hissettiğinde sesi seni uyuttu. Hafifçe mırıldanarak, elleri sırtına küçük, yatıştırıcı daireler çizmeye başlamadan önce bir tepki vermeye çalışıyordun.

"Uyu bebeğim, sorun değil... iyi geceler..." bu sözlerle, tüm vücudun uykuya daldı, başın Hyunjin'in göğsüne doğru uykuya daldın, "ben de seni seviyorum '' demek istedin, ama uyandığında bunu telafi edebilirdin, onu gerçekten seviyorsun.

_____________________________________

Başka bir k-grup için de reaction/imagine tarzı bir hikaye yayınlamak istiyorum lütfen istediğiniz grupları ve içerikleri buraya yazar mısınız? Şimdiden teşekkürler hepinize :*

•Stray Kids Imagine•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin