10: Lee Know

8.1K 118 11
                                    

Yatağında uzanıyordun, yaşam hakkındaki düşüncelerine kapılmıştın ve bunun anlamı, aile, arkadaşlar ve kendin; düşünebileceğin her şey. Odan sıcaktı; Günün çok sıcak olduğu, gecenin sonsuz karanlığının bile sıcağı yiyemeyeceği ve seni nemli bir sessizliğe bıraktığı o yaz gecelerinden biri.

Tam bir pijama takımı için çok sıcaktı ve üzerinde iç çamaşırlarından başka bir şey olmadan dinlenmeye karar verdin, bir bacağın tembel bir şekilde battaniyene dolanmış, diğer bacağını ve göğsünü kısmen kaplamıştı. Battaniyeyi sanki ona sarılıyormuşsun gibi göğsünüze bastırdın, o kadar rahat hissediyorsun ki kendi kendine gülümsedin.

Gece gökyüzü karanlık ve sessizdi, gülümseyen bir çocuğun yanaklarına çiller gibi serpilmiş birkaç yıldız, sakin ve çekiciydi. Hafif bir esinti bedenini okşadı ve titreyen bedenini battaniyenle o kadar rahat hissedene kadar biraz daha kapladın ki, bu anı yakalamak, boş bir bardağa doldurmak ve kendine yakın tutmak isterdin, böylece gecenin hipnotize edici sessizliğini, hatırlayabilirdin.

İlk başta onun soğuk parmaklarını rüzgâr sanmıştın, belini çok yumuşak bir şekilde tutuyorsun; ta ki onun kolu sıkılaşana ve kendi bedenini seninkine yaklaştırana kadar.

Belki de öyleydi, çünkü o ana çok kapılmıştın, ama gerçekte, o anın büyüsünü bozan yaratık rüzgar kadar hızlı ve sessiz hareket edebiliyordu; avını arayan mükemmel bir avcı.

"Şşşt ..." Minho, dudaklarından bir ses çıkmadan seni susturdu, ne söyleyeceğini gerçekten bildiğinden değil, çünkü kafanda bir sürü ani soru beliriyordu.

O anın özel hissini kaybetmeni istemedi ve bu yüzden, eli yumuşak bir şekilde saçlarını okşarken boynun ortaya çıkana kadar onu ısırması için bir davet gibi çok lezzetli göründüğü için sizi çok fazla düşünmekten alıkoydu. Tüm sıvıyı aç ve boşalt.

"Benimle kavga etme, ve bende yaşamana izin vereyim." söz verdi, sesi kısıktı ve sana itaat etmekten başka seçenek bırakmadı; o pozisyonda donup kaldın ve korkuyla savaşmaya çalıştın; belki o özel hissi geri alabilirsin.

Bedeninin seninkine uyması nedeniyle hazırlıksız yakalandın, o seni tutarken kendini rahat hissediyordun ve vücudunun düşük sıcaklığı cildinin sıcaklığıyla mükemmel bir tezat oluşturuyordu.

Son dakikalarda duyu organlarını harekete geçiren tüm dürtüler ve ısırığın ardından gelen zevk, yumuşak bir şekilde bedenine kaydıklarında dişlerinin kısa iğnesini bastırdı.

Kanın vücudunu yavaşça terk etti, bu sana kıyıda kuma emilen küçük dalgaları hatırlattı, boynunu emiyormuş gibi hissetmedin bile; daha çok kanın vücudunuzdan yavaşça dışarı çıkıp bekleyen ağıza akması gibiydi.

Tamamen sessizdi; Kanını yutmasının korkutucu sesi odayı doldurdu, başka hiçbir ses yoktu ve ara sıra kalıpların tutarsız hale geldiğinde nefes alıyorsun.

Soğuk parmağı yanaklarını okşuyordu, sen farkına bile varmadan zehirini dişlerinden enjekte ederken, vücudunu uyuşturuyor ve senin gözlerini kapatıp derin bir rüyasız uykuya dalman için yumuşak bir şekilde cesaretlendiriyordu.

Minho yarayı boynunuzun üzerinden yumuşak bir şekilde yalayarak kapattı ve seni dikkatlice kollarının arasına kaldırmadan önce uyuyan bedenini kendininkine daha da yaklaştırdı. "Artık benimsin, sonsuza kadar."

"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
•Stray Kids Imagine•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin