27: Changbin

5.1K 77 9
                                    

"Yine de bebeğim. Çok iyi gidiyorsun."

"Mhm ... lanet-"

Sana bu şekilde kaç kez talimat verdiğini saymayı unuttun. Seni hareketsiz kalmaya, tutunmaya veya kendini desteklemeye teşvik etti.

Her zaman sabırlı ve nazik olan Changbin sınırlarını bilir. Etrafında titrerken yakın olduğunu biliyor, ayak parmakların onun bacaklarının üzerinden sallanırken çaresizce kıvrılıyor.

Gülümsüyor, yine de büyük elini hassas uyluğunun üzerinden kaydırırken, diğer eli seni sırtından desteklerken ondan nefessiz bir küfür kaçıyor. Dudağını ısırır, dişleri ete gömülür ve bu şekilde gülümser, eğer daha önce öyle olmasaydınız seni zayıflatırdı. Kendine güven, kendine güven ve kontrol dolu ve bu sadece sana aşıladığı şehvet çağrılarının derinliklerine düşmene izin veriyor.

Onun elinde güvendesin. Esnek ve bakımlı, meşhur bir inilti birbiri ardına aralıklı dudaklarını bırakarak pelvisini yavaşça yuvarlıyor.

Bu pozisyonda senin için çok büyük. Neredeyse rahim ağzının açılışını sıyırıyor, ancak tam olarak değil. Ve acıdan ve zevkin saldırısından kaçınmasına izin veren onun uzman tekniğiydi.

"Bana bak tatlım ..."

Onun yoğun bakışlarıyla karşılaşmak için göz kapaklarını açmaya zorlayarak elinden gelenin en iyisini yaptın. Gözleri ihtiyaçtan parıldıyor, ama onlar şimdiye kadar gördüğün en karanlık gözler.

Onun bunu ne kadar sevdiğini görmeni istiyor. Kendisinin içinde kayboluşunu izleyerek nasıl başarılı olduğu, seksinizin onun kaygan, kalın sikini nasıl yuttuğunu.. Ve sende baktın. Yutkunma şeklini, gıcırdayan dişlerinin arasından nasıl homurdandığını görüyorsun, sanki fantezilerinin tam da önünde canlanmasını izliyormuş gibi.

"Çok iyi ... Sadece benim için, değil mi?"

Çaresizce başını sallıyorsun, konuşmanın neredeyse imkansız olduğunu fark ediyorsun.

"Her zaman hepsini içine alırsın, değil mi bebeğim? Her santimini, hm? Çok açgözlüsün..."

Ellerini kalçalarını kıvrımına koyarken bir kez daha sızlanıyorsun, seni aşağıya doğru yönlendiriyor, seni daha derine dolduruyor. Beyaz sıcak sıvısı seni dolduruyor, çıplak tutuşun, geniş omuzları düşmeni engelleyen tek şeydir.

Daha çok istiyorsun. Daha hızlı. Senin için bir haftalık bir aksama olsa bile, onun kontrolü kaybetmesini istiyorsun. Aldırmazdın.

Ama yapmayacağını biliyorsun. Onun hızı sana bunu söylüyor, yüzündeki aşk ifadesi sana bunu söylüyor.

Eğleniyor, sanki bütün gün dört gözle beklediği tek şey buymuş gibi seni beceriyor. Tadına varılacak bir şeymiş gibi, asla aceleye getirilmez.

Sadece seni tanıdığı iyi kız gibi alabileceğini umuyorsun.

•Stray Kids Imagine•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin