70:Felix

3.9K 79 9
                                    

[11:35]

"Kahretsin." Felix derin sesiyle tıslıyor, sert ve ağrıyan aletinin etrafında senin ağzını hissediyor.

Hiç durmadan saatlerce pratik yaparken ve pervasızca hareket ederken vücudu ağrıyordu. Şimdi, yorgundu ve sana geçici olarak boyun eğmek zorunda kaldı. Stadyumdaki ışıklar mükemmeldi ve diğer üyeler ve personeller yiyecek almak için dışarı çıktı, bu yüzden sen ve erkek arkadaşınız bir ödül şovu için ön kayıt yapacağınız bu geniş stadyumda tamamen yalnızdınız. Makyaj, kıyafet; Felix mükemmel ve tanrısal görünüyordu, yukarıdan gelen ışık da bu ruhani görüşe katkıda bulunuyordu.

Aletinin üzerinde olan elini tutar ve daha hızlı boşalmak için daha hızlı hareket ettirir. Elini onun etrafında sıktın, bu sadece yüksek sesle inlemesine neden oldu, zevkli ses tüm tenha düzende yankılanıyordu. Felix, ruhani deri çizme ve boynuna sarılı deri gerdanlık olan sana bakmak için gözlerini açmaya zorladı, sadece sana bakarak boşalabilirdi. Tişörtün vücuduna sıkıca sarılı, kıyafetlerin göğüslerini ve kıçını vurguluyordu, temelde her şeyin Felix'in aklını her an, neredeyse her an dolduruyor. 

Artık buna dayanamıyordu ve ellerini bacaklarının yüksek çizmelerinle örtülmeyen kısmının her tarafında gezdirmek için elbiseni yukarı kaldırarak yere yatman için seni zorladı.

Felix çılgınca külotunu çıkardı ve seni becerme dürtüsüne karşı koyamadan içine girdi. 

"Benim altımda çok güzelsin, o yüzden orada, ait olduğun yerde kal."

Stadyumda hızlı tokat sesleri, derin homurtular ve inlemelerin daha fazla sesle yankılandı. Kalçalarında birkaç daha güçlü itme gard tuttu ve her ikiniz de birbirinizi tekrar gördüğünüzde sana vermek istediği, haftalarca tuttuğu istek sonuçlandı, içine boşalıyordu. Felix'in gözleri güzeldi ve gözlerinin etrafındaki mücevherler ve parıltıyla daha da güzelleşti.

"Ne yaptığımızı öğrendiklerinde ne kadar berbat olduğumuzu biliyor musun?"

Üstünüze bir battaniye fırlatıldığında ikinize de bir korku dalgası yayıldı.

"Tanrım, bana merhamet et. Temizlenin ve ben bunu görmemişim gibi yapacağım!"

Bu senin menejerindi, yemek yemek için dönmüştü ama gördükleri karşısında rahatsız olmuş ve dehşete düşmüştü.

"Felix nerede-" Chan ikinizi gördükten hemen sonra, bacakları zayıflıyor ve bayılıyormuş gibi yaparak ikinizin yardım için çığlık atmanıza neden oluyor.

•Stray Kids Imagine•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin