!femdom!
"Umutsuzsun, değil mi?"
Jisung yerinde dönüyor, başını kaldırdığında senin kapıya yaslanmış ve yaramaz bir ifadeyle sırıttığını görüyor. Parmaklarını katlanmış ve bacaklarının arasına sıkıştırılmış yastığa daha da sokar, bakışların yüzünden aşağı uyluklarının tepesine kadar takip ettiğinizde vücudu ısınır.
"Seni durdurmama izin verme bebeğim. Devam et. Seni görmek istiyorum."
Jisung tuttuğu nefesi verir, kalçalarını öne doğru döndürürken gözleri birkaç saniyeliğine kapanır. Günahkar bir şekilde sıkı bir iç çamaşırı giyiyor.
Alt yarısı yastığın üzerinde akıcı bir şekilde hareket ederek dudağını ısırır ve sızlanır, ve bu konuda ne kadar süredir olduğunu bilmesen de, çok daha uzun sürmeyeceğini anlayamıştın. Dedin ki;
"Beni o kadar özledin mi hayatım? Eve gelmemi bile bekleyememişsin ve onun yerine yastığıma sürtünmek zorunda kalmışsın."
Jisung sızlanıyor ve tüm vücudu bir uyarılma ve utanç karışımıyla titriyor, yastığı beyaz parmaklarıyla bir şekilde tutarken başı öne doğru eğiliyor, kalçaları onun serbest kalması için hararetle hareket ediyor.
"Elbette seni özledim" diye inliyor, günahkar atmosfere rağmen seni özlediğini kabul ettiğinde kalbin ısınıyor. "Önceki gece hakkında düşünüyordum ve çok heyecanlandım... yastık senin gibi kokuyor ve kendime engel olamadım."
Jisung, sen aletini emmeye ve onu rahatlatmaya başlayana kadar memnuniyetle yataktan çıkmana izin vermedi. Altında titrediğini ve inlediğini düşünürken, yarı uykulu ve göz kamaştırıcı güzellikte dudakların yavaş bir gülümsemeyle yayıldı.
Düşük bir iniltisi seni düşüncelerinden uzaklaştırır ve Jisung ile göz teması kurarken, boşaldığı için sıvısı yastık kılıfını lekeler.
Çıplak gövdesi ince bir ter tabakasıyla parlayarak, tamamen tükenene kadar yumuşak yatağa kendini bırakıyor. Yatağa yaklaşır ve erkek arkadaşının yanında diz çökersin, ense kısmındaki terli saçlara parmaklarını dolaştırmak için uzanırsın. Yanağına bıraktığın öpücük kavurucu ve tüm sevginle şehvetini içine döküyor.
"Bir tur için daha hazır mısın sevgilim?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Stray Kids Imagine•
FanfictionOT8 Bana ait değildir. Tumblr çevirileridir. ...... -/smut\-/fluffy\-/yandere\-