Felix yatağında yatıyordu. Tek başına. Yan odada onun gibi yalan söylediğini, sıcak vücudunu ve senin kollarında olmanın ne kadar güzel hissettireceğini düşünüyordu. Çok küçüktün, yüzün onun boynuna gömülmüş bir kedi yavrusu gibiydi. İçini çekti ve yatağının boş tarafına döndü. Onunla değil de başka bir yerde olmaya nasıl cüret ettin? Vücudu seninkini özlüyordu, senden uzak olmanın acısını fiziksel olarak hissedebiliyordu.
Uyuyamadın. En son ne zaman düzgün uyuyabildiğini bile hatırlamıyordun. Gözlerini her kapatışında seni esir tutan o çılgın adamı görüyordun. Ne kadar battaniye kullanırsan kullan, her an odanda görünmesini ve ona ait olanı almasını beklerken hala titriyordun. Yaklaşık bir hafta boyunca böyle bir şey olmadı ama bu gece kapının gıcırdadığını duyduğunda neredeyse çığlık atıyordun. Gözlerini sıkıca kapattın ve uyuyormuş gibi yapmaya çalıştın. Ayak seslerini duyabiliyordun ve kısa süre sonra onun sıcak nefesini ensende hissedebiliyordun. Ağlamamaya çalışmak için elinden gelenin en iyisini yaparak battaniyeyi sıkıca sıktın.
"Uyumadığını biliyorum kedicik. Yanında babacığın olmadan uyuyamaz mısın?"
inledin ve uzaklaşmaya çalıştın ama eli battaniyenin altındaydı, belini tutuyor ve seni kendine doğru çekiyordu. Çok yakındı. Sırtını kendi göğsüne bastırdı ve bu, çok zayıf görünmesine rağmen aniden ne kadar güçlü olduğunu gösterdi. Eğer isteseydi seni boğarak öldürmek onun için zor olmazdı.
Felix, yakınlığınızdan zevk aldı. Daha önce ona hiç bu kadar yakın olmamıştın.
Aklında, seni çeviriyor ve bedenini keşfediyordu.
Eliyle hafifçe hissedebildiği göğüslerinin düşüncesi onu irkiltti ama sakinleşmeye çalıştı. Hâlâ ona karşı bir şansın varmış gibi geri çekilmeye çalıştığın gerçeğini düşünmek için iyi bir zaman değildi."Kımıldama" diye homurdandı ve sen yutkundun.
Sesinin tınısı göğsünde titredi ve uzaklaşmaya çalışmayı bırakıp yanaklarına gözyaşlarını akıtarak orada yattın. Felix arkana bakmaktan memnun değildi. Yüzünü görmek istedi. Seni döndürmeye çalıştı ama sen bacaklarınla onu tekmelemeyerek direnmeye başladın.
"Lanet derecede dik başlısın" her konuştuğunda sana homurdandı.
Seni kolayca alt etti ve onunla yüz yüze gelmeni sağladı. Ona bakmayı reddederek gözlerini kapattın. Ne yapacaksa onu görmek istemedin. Felix'in eli yanağına dokundu ve yüzünü okşamaya çalıştı. Nazik olması zordu ama elinden gelenin en iyisini yaptı. Gözyaşlarını sildi ve bir iki dakika kadar iyiyi oynadı. Yavaşça gözlerini açtın ve neredeyse anında tekrar kapattın. Felix kıkırdadı.
"Bana bakmaktan çok mu korkuyorsun? Yavru kedim o kadar korkuyor mu? Uslu bir kız gibi, bana bakmalısın, değil mi?" Başını salladın ve Felix seni tekrar vücuduna bastırdı, bu sefer tam da onun hayal ettiği gibiydi. Yüzün boynunun kıvrımındaydı ve bir süre sonra vücudunun gevşediğini hissetti ve sen ağlamayı bıraktın. Günlerdir ilk defa uyuyakaldın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Stray Kids Imagine•
FanfictionOT8 Bana ait değildir. Tumblr çevirileridir. ...... -/smut\-/fluffy\-/yandere\-