Seungmin'in kafası karışmıştı.
Seninle neredeyse dokuz aydır çıkıyordu ve sana aşık olduğundan oldukça emindi. Sen tatlı, cömerttin ve seninle ilgili her şeyi severdi. Ve bu duyguların çoğunu geri vermiş gibisin. Ancak, sadece bir şey vardı.
Seni öpmesine asla izin vermedin.
Sık sık ellerini tuttun, kucakladın, yanağından öptün, ama dudaklarını öpmesine asla izin vermedin. Gözlerinin içine baktığın, birkaç saniyede bir dudaklarına titreyen baktığın anlar olurdu, ama sonunda geri çekilirdin, onun istediği şeyden çok kısa bir süre sonra dururdun. Yumuşak dudaklarını hissetmek istedi, ellerini beline sarmak ve dudaklarınızı birbirine karşı hareket ettirirken seni kendine daha da yaklaştırmak istedi. İşin tuhaf yanı, onunla çoktan bazı şeyleri yapmış olmandı. Bir gece seni arabasının arkasında parmakladığını ve ardından senin ona oral seks yaptığını hatırladın.
Tüm bunlardan sonra, yüzünü seninkine doğru eğdi, ama sen sadece avucunla dudaklarını kapattın ve onu hafifçe itip başını salladın. Sabırlı olmaya çalışıyordu ama zordu. Neden öpüşmeye bu kadar karşıydın?
Şu anda seninle beraber yatağında uzanıyordu. Muhtemelen yarına yetiştirmeye çalıştığın ödev için öfkeyle bilgisayarında bir şeyler yazarken, o yanında kitap okuyordu. Seungmin başını salladı. Artık dayanamıyordu. Bir nedene ihtiyacı vardı. Dizüstü bilgisayarı senden uzaklaştırdı. O sana doğru eğilirken, nefesleri seninkilere karışırken, yüzüne kazınmış net bir şaşkınlıkla ona baktın. Gözlerine derinlemesine bakarken başparmağı alt dudağını yavaşça kaydırmak için yukarı çıktı. "Bana söylemek zorundasın y/n.."
"N-neyi söylemeliyim-"
Daha da yaklaştı. "Seni öpmeme neden izin vermediğini söyle bana."
İç çektin, gözlerini kapattın. "Seungmin, bilmiyorum ben-"
Elini şortunun önüne doğru aşağı indirirken, klitorisinin üzerine bastırırken sözün kesildi. Seungmin senden uzaklaşırken başını eğerek inledi.
"İyi. Böyle ol. Ama o dudaklardan öpemezsem başka bir yerden öpmem gerekecek."
O yataktan aşağı inerken gözlerin genişledi, bacaklarını ayırdı ve aralarına yerleşti. Ona baktın; "Seungmin, dinle-"
Şortunu ve külotunu yana itti, deliğin şimdi görmesi için açığa çıktı. Bir saniye içinde, dudakları klitorisine öpücükler bastırıyordu. Bir saniyeliğine uzaklaştı, ne kadar etkilendiğini görmek için sana baktığında parmakları kontrolü ele geçirdi. Sırıttı, tepkinden memnun ve girişine doğru dilini bastırmak için eğildi. Yüksek sesle sızlanıyorsun, seni diliyle becerirken parmakları kilitlerinde dolaşıyor, parmakları klitorisinde dans ediyordu.
"Küçük bir sürtüksün, bunu biliyor musun? Seni sonuna kadar yememe izin veriyorsun, ama seni öpmeme izin vermiyorsun." Onun sözlerine inledin. Parmaklarını içine itmek için aşağı doğru ilerletirken dudakları şimdi klitorisine öpücükler bastırıyordu.
"Boşalacak mısın bebeğim?"
Başını salladın, orgazmın yaklaşmışken, parmakları hala senin içinde çalışıyor. En sonunda Seungmin yanına uzanmak için yatağa geri dönerken bitkin bir şekilde yattın. "Bunu beğendin mi?" Başını salladın.
Sonunda onun sevimli köpek yavrusuna yüzüne döndün ve içini çektin.
"Seungmin ... bu oldukça aptalca bir sebep. Bilmek istediğine emin misin?" Hevesle başını salladı ve kıkırdadın.
"Şey, küçüklüğümden beri hep umutsuz romantik biri oldum. Öpüşmeyi sihirli bir an olarak tasvir eden filmler vardı, birine aşık olduğunu bildiğin an ve sanki sadece ikisi gibi geliyor. Sen benim için farklısın. Ve, bir sürü boktan adamla çıktım, hepsi de benden nefret ediyordu. Ben sadece... Mükemmel bir ilk öpücük istiyorum."
Gözleri genişledi. "Daha önce hiç öpüşmedin mi?"
Başını salladın. "Garip olduğunu biliyorum. İlk öpücüğümü yaşamadan bekaretimi kaybettim."
Güldü. "Bebeğim, bunu bana daha önce söylemeliydin. Yargılamazdım. Sadece biraz canımı yaktı. Bende bir sorun olduğunu düşündüm."
Kesinlikle onunla aynı fikirde değildin. Ona yaklaşıyor ve "Ben, sanırım sana aşık oldum, Kim Seungmin. Ve ilk öpücüğümüz sırasında bunu bilmeni istiyorum. Dudaklarımız buluştuğunda seni ne kadar sevdiğimi bilmeni istiyorum." diyorsun.
Seungmin, gözlerindeki gerçek duyguları görünce neredeyse ağlayacaktı. Seni yavaşça yaklaştırdı ve dudakları seninkinden santimetre uzakta olacak şekilde eğildi, mesafeyi senin kapatabilmen için durdu. Ve yaptın. Dudakların onunkilerle buluştuğunda, kalp atışının daha hızlı büyüdüğünü hissettin. Elbette, ikinize birdenbire üzerine konfeti ve gül yaprakları yağmıyordu, ama yine de özeldi, çünkü Seungmin'in seni kendine karşı tutuş şekli, seni bırakmayacağını açıkça ortaya koyuyordu.
Mükemmel bir öpücüktü.
_____________________________________
sanki gunaha giriyo gibiyiz..?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Stray Kids Imagine•
FanfictionOT8 Bana ait değildir. Tumblr çevirileridir. ...... -/smut\-/fluffy\-/yandere\-