60: Hyunjin

4.7K 82 18
                                    

[19:27]

"Aletim için çaresizken ne kadar tatlı göründüğüne bak tatlım"

Hyunjin, aynadaki yansımanı görebilmen için seni çenenden tutup başını yukarı kaldırırken söyledi. 

Parmakları deliğine giderken kulağına "Hiçbir şey söylemene bile gerek yok, gözlerin bana her şeyi anlatıyor" diye fısıldadı.

"Bana bunu söyleyen tek şey gözlerin değil" sesi derin ve çığlık atacak gibi hissediyorsun.

Saatlerdir seninle alay ediyordu, sen dört ayak üzerinde dururken bir eli deliğinin girişiyle dalga geçerken, diğer elini senin aynaya bakmanı sağlamak için boğazına sardı.

"B-becer beni, lütfen" yalvarıyorsun.

Hyunjin'in sırıtmaya çalışırken "Ne? Ne istediğini anlayamadım bebeğim" dediğini görebiliyorsun.

"Lütfen benimle dalga geçmeyi bırak ve becer beni" diyorsun biraz daha yüksek sesle ve gözlerinin içine baktın.

Nefes verirken "siktir" dedi ve bu sana biraz güven verdi.

Kendini biraz geriye ittin, böylece parmağı sana girmeye başlar ve çekip gitmek yerine, onunla gitmene izin verir.

"Ama bebeğim, seninle dalga geçerken çok eğleniyorum ve neden şimdi durayım? Bunu hak ediyor musun? Çünkü sadece iyi kızlar benim tarafından becerilmeyi hak eder ve eminim ki iyi kızlar senin gibi kötü davranmazlar." kulağına fısıldıyor ve sen de mızmızlanıyorsun.

"Lütfen bu kadar uzun dayanamam" diyorsun ve boğazını sıkıca kavradı.

"Kapa çeneni yoksa önümüzdeki haftaya kadar seni becermeyeceğim" kulağınızda homurdandı ve hareket etmeyi bıraktın.

"İyi kız" seni övdü ve boğazını bıraktı.

Eşofmanlarını çıkarırken "Seni hemen becermem konusunda susmayacağına göre, sanırım bunu yapabilirim" dedi ve ne kadar heyecanlandığını kelimelerle ifade edemezdin.

"Evet, aman tanrım teşekkür ederim" dedin ve şimdi gerçekten aptalca konuştuğunu itiraf etmen gerekiyordu ama bu noktada umursamadın, tek umursadığın şey erkek arkadaşın Hyunjin tarafından becerilmek oldu.

"Bana çok erken teşekkür etme tatlım, seni becereceğimi söyledim ama boşalabileceğini asla söylemedim"

....

•Stray Kids Imagine•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin