63: Seungmin

3.3K 73 22
                                    

Bugün, hayatının en mutlu üç yılı olan Seungmin ile evli olmanın üç yılıydı. Seungmin, eski sevgilinle taciz edici bir ilişkiden kurtulmana yardım eden kişiydi, dürüst olmak gerekirse, eğer o olmasaydı, şimdi nerede olacağını bilemiyordun.

Geçmişini göz önünde bulundurarak Seungmin'e açılman ve rahat olman çok zamanını aldı, ancak onunla ilgili bir şeyler kendini güvende hissetmeni sağladı. İlk olarak arkadaşların birbirinin yanında olmasıyla başlayan şey, güçlü duygulara, sonunda kendini sevebilmeye ve nihayet samimi olmaya ve yeminler verebilmeye dönüştü.

Birkaç ay önce hamile olduğunu öğrendin ve ilk başta şok oldun ve Seungmin'e söylemeye bile korktun çünkü onun nasıl tepki vereceğini bilmiyordun ama bunu bir kenara bırakıp ona söyledin. Onun bu kadar çok mutlu ve cıvıl cıvıl olmasını beklemiyordun.

Seungmin daha çok senin etrafında olmaya ve seninle ilgilenmeye başladı, hiçbir şey yapmana izin vermedi!

Akşam yemeğini pişirir, ve vücuduna masaj yapardı, dürüst olmak gerekirse bunu seviyor ve daha fazla sürmesini diliyordun.

Geçtiğimiz birkaç gün, dengesiz, karın ve sırt ağrıları hissettin, ama Seungmin'e söylemeye cesaret edemedin.

Seungmin'in kolu beline dolanmış, sırtına sarılmış şekilde uyandın. Karnında keskin bir ağrı ve bacaklarının arasında bir ıslaklık hissettiğinde, hemen kalkıp tuvalete koştun.

Seungmin, hızla yataktan kalkıp banyoya koştuğunda uyandı, birkaç gündür olan sabah bulantıları olduğunu varsaydı. Ayağa kalktığında, çarşafta koyu bir leke gördü, başını tamamen çevirdiğinde bunun kan lekesi olduğunu fark etti ve hızla senin peşinden koştu. 

Seungmin, onu panikleyen acı içinde ağladığını ve inlediğini duyabiliyordu, ama kapıyı kilitlediğin için banyoya giremiyordu.

" y/n?... Bebeğim? Lütfen kapıyı aç" diye yalvardı Seungmin.

"Minnie.... acıtıyor.... o kadar çok ki, çok fazla kan var. Seungmin, ne yapacağımı bilmiyorum" Karnını tutarak ağlıyorsun ve vücudunun titrediğini hissederken kana bakıyorsun.

Seungmin bir şekilde kapıyı açıyor ve seni yerde çok fazla kanla acı içinde ağlarken görüyor. Bu durumda birinin sakin olması gerektiği için sakin kalmaya çalışır. 

"Bebeğim, önce seni temizleyelim, s-sonra birlikte hastaneye gideceğiz."

Bununla birlikte Seungmin seni duşa götürür, temizlemene ve giyinmene yardımcı olur. Daha sonra seni arabayla hastaneye götürür. Arabada en kötüsünü düşünerek titremeyi ve ağlamayı bırakamazdın.

"M-Minnie.... Ya bebeğe kötü bir şey olduysa, geçen seferki gibi. Bununla yaşayabilir miyim bilmiyorum..."

Seni cümlenin ortasında kesti ve elini tuttu.

"Bebeğim böyle düşünme, kısa süre sonra sorunun ne olduğunu öğreneceğiz, sadece sakin olmaya çalış, her şekilde senin yanında olacağım."

Hastaneye götürüldün ve bazı testler yapıldı. Tek yapabileceğin şey, hastane yatağında yatarken endişelenmekti, Seungmin kontrolsüz bir şekilde ayağını yere vururken elini sıkıca tutuyordu, bu da seni daha da endişelendiriyordu. Hemşire ve doktor geldiğinde hemen yüz ifadelerinde bir sorun olduğunu anladın, çok iyi biliyordun.

"y/n, düşük yaptığını söylediğimiz için çok üzgünüz.." Hemşire açıkladı.

Bununla birlikte, sen hıçkırarak ağlamaya başladın ve Seungmin de öyle, hemen seninle yatağa oturdu ve zayıf bedenini kucakladı. Doktor ve hemşire sizi biraz yalnız bırakmak için gittiler.

" Y/n, ağlama, sorun değil, daha uzun yıllarımız var, belki de bu doğru zaman değildi, bunun için kendini hırpalama, her zaman denemeye devam edebiliriz ve ne olursa olsun seni seveceğim." 

"Seungmin.... Neden hala benimlesin, bu ikinci kez oluyor, ben bir başarısızlığım, yapmam gereken tek şeyi hala yapamıyorum, seni sadece bir aileye sahip olmaktan alıkoyuyorum. Ya-"

Seungmin, bu sefer konuşmadan önce bir öpücükle seni bir kez daha kesti.

" Y/n, yeter, kendin hakkında bu tür şeyler söylemeyi bırak, harika bir insansın ve bunu bir kez daha atlatmak, seni sadece daha güçlü kılar ve tanrım, seni çok seviyorum. Denemeye devam edebiliriz ve asla vazgeçmeyiz. Seni asla bırakmayacağım, her zaman kendin doğurmaktan başka seçenekler var. Sırf bu tekrar oldu diye seni sevmekten vazgeçmeyeceğim."

Sözleri seni etkiledi ve Seungmin'in bedenine sıkıca tutunarak, her zaman sakin olmana yardımcı olan sıcaklığı ve rahatlığı bulmaya çalıştın.

"Üyelere nasıl söyleyeceğiz, Minnie? Aileme, ya senin ailene?"

"Endişelenme bebeğim, ben ilgileneceğim. Şimdi hadi, seni giydirip eve dönüp kucaklaşıp film izleyelim" dedi Seungmin hastane yataktağından çıkıp giyinmene yardım ederken.

"Ah ve son bir şey. y/n, seni seviyorum ve seni sevmekten asla vazgeçmeyeceğim."

•Stray Kids Imagine•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin