53: Han

3.9K 78 13
                                    

"Sessiz olmalısın" diye fısıldıyor Jisung alnını seninkinin üstüne koyarken yüzünde belirgin bir şekilde sırıtarak.

"Deniyorum."

Başının arkaya onun omzuna düşmesine izin verirken, bir başka yumuşak sızlanma dudaklarının arasından kayar. Masum bir flört gecesi seni buraya getirdi. Sen odanın karşısındaki boş yatağa bakarken Jisung seni beceriyor. Endişe verici olan, Jeongin'in her an geri dönebilecek olmasıydı. Çok geçmeden duşa gitti ve yatmaya hazırlandı. İkinizi bu şekilde yakalaması çok yazık olur...

Bu gece oyalanmak için zaman yok, istediğin kadar uzun süre ayrıcalığına bu gece sahip değilsin, bu yüzden hızlı olmalı. İnsanlarla dolu bir evde bunu yapmak neredeyse imkansızdı.

Jisung'un elleri belini sıkıca kavrarken, her hareketinde kalçalarını kıçındaki deriyle çarpışarak sana doğru itiyor. Hala çok fazla kıvranmaman için bacaklarından biri seninkinin arasına giriyor.

"Kahretsin" Sen daha dışarı çıktığını anlamadan kelime dudaklarından çıkar.

Yanıt olarak rahatsız edici bir nefesin Jisung'un burnundan dışarı çıkardığını duydun.

"Shhh."

"Üzgünüm, üzgünüm."

Jisung'un dudakları, küçük izler bırakacak şekilde duyusal bir şekilde boynunu yukarı çeker. Seni tuttuğu hız yavaş ve sabit, her hareketinde kalın aletinin her çıkıntısını içinde hissetmeni sağlıyor. Sen daha fazlası için yalvarırken, dik üyesinin etrafını daha fazla sıktığın için deliğin sızlıyordu. 

Orgazmın yaklaştıkça kaygı zihnini karıştırır. Bitirmek ne kadar uzun sürerse, boşalma şansın o kadar artar; ve bu, bu gece dört gözle beklediğin bir şey değil.

Sıkı bir şekilde yutkunarak onu sıkarsın, sırtını hafifçe kamburlaştırarak daha derinlere girmesini sağlarsın. Jisung, eylemlerine gırtlaktan bir inilti ile yanıt verir, ancak hareket ettiği hız aynı kalır.

Sabırsızlıkla, elinden gelenin en iyisini yapmaya başlıyorsun. Sert bir nefesi gıcırdayan dişlerin arasından itilerek mırıldanırsın.

"D-daha hızlı."

"Acelen ne?" Kulağına fısıldadı, sesindeki gıcırtılı ton seni ürpertti.

Bir anda, hareketleri seni kızdırmak için durur. Sürtünme kaybından boğazının arkasında homurdanan telaşlı bir inilti, telafi etmek için uyluklarını elinden geldiğince sert bir şekilde sıkıştırıyor.

"Jeongin yakında geri dönecek, acele et."

Sinirli bir iç çekiş Jisung'un dudaklarından çıkarken, belini sıkıca kavradı.

"İşini yap o zaman" sesi sert, sonunda keskin bir ısırık bırakarak boynunun arkasındaki tüylerin diken diken olmasına neden oluyor.

Jisung'un gözleri şehvetle karardı, içine daha sert girmeye başladı, ve o ani hareketlerinde dudaklarını boynundan çekerek ürkütücü bir nefes aldı. Darbeleri sert, bu sefer başını arkandaki duvara vuruyor ve aletinin ucunu deliğinin derinliklerindeki hassas noktaya bastırıyor.

"İstediğin bu mu, sürtük?" Jisung'un sesi, fark edilir derecede sert bir başka hamleyi izledi.

Nefesli bir inilti dudaklarından kaçarken gözlerin kapandığında "E-evet" diyebildin.

Aleti hassas teninle her çarpıştığında, onu olabildiğince sert bir şekilde içgüdüsel olarak daha sıkı sıkarsın. Seni sıkıca yerinde tutmaya odaklanırken yoğun çizgiler bırakarak alnında çatlaklar oluşuyor.

"B-ben yakınım."

Bir anda elleri beline tamamen dolanıyor, ateşli bir şekilde içine girerken seni sımsıkı sarıyor. Midende büyüyen düğüm, her bir itişiyle bükülüyor, boşalmak için kendini desteklerken dişlerin sertçe birbirine kenetleniyor.

Gözlerin kapandığında sessiz bir çığlık, sen boşaldığında dudaklarından çıkar. Vajinandan dışarı çıkan spermler, Jisung son bir kez içine girerken onuda aşırı hızla boşaltır. Jisung, ağır nefesler alırken hala içinde duruyor. Kolları belinin etrafında gerilirken, beyaz-sıcak sıvılar sıkı duvarlarını boyayarak kendi orgazmınla karışıyor.

Hemen arkanda nefes nefese kalan Jisung üstünden indikten sonra nefesinin sana yetişmesi biraz zaman aldı. 

"Bu iyiydi" diye gülümsüyor, kafasını omzuna yerleştirilmiş, böylece onu görebiliyorsun.

"Sadece iyi mi?" Vücudunu onunla yüzleşmek için çevirdiğinde, sesindeki ton belirgindir.

"Eğer sadece iyiyse o zaman-"

"Artık sevişmeyi bitirdiniz mi? Girebilir miyim?" rahatsız edici bir sesin ardından ikiniz yatak odası kapısının tekrar tekrar tıklandığını duyuyorsunuz.

Jisung'un kocaman gözleriyle karşılaştığında kalbin hızla atıyor.

Jeongin'in seni diğer taraftan duymaması umuduyla, "O kadar sesli olduğumuzu düşünmemiştim" diye fısıldadın.

İkinizde oldukça utanıyorsunuz, Jisung'un kulakları kırmızı, senin ise elin açık ağzını kapatmak için hareket ediyor.

"Pekala ..." Jisung kaşlarını kaldırdı ve yanaklarında bir kızarıklık renklendi.

"Sana sessiz ol demiştim."

•Stray Kids Imagine•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin