Marlene tam uykuya dalmak üzereyken kapının yüksek sesle vurulduğunu duydu. Hemen kaşları çatıldı, hiçbir Ölüm Yiyenin onu öldürmek için odaya girmeden önce kapıyı çalmayacağını bilmesine rağmen kalbi hızla atmaya başladı. Yataktan kalkıp çıplak ayaklarıyla odasının kapısına gitti ve elinden geldiğince sessizce kapıyı açtı.
Sabahın 3'ü idi ve Sirius Black siyah deri ceketini giymiş, saçları yağmurdan ıslanmış ve yüzü muhtemelen bir gülümseme anlamına gelen garip bir yüz ifadesine bürünmüş bir halde önünde dikiliyordu. Adam damarlarındaki alkol dolayısıyla zar zor ayakta duruyordu.
"Burada ne yapıyorsun, Black?" Etrafa bakınıp onu odasına alırken mırıldandı.
"Ev cini içeri girmeme izin verdi, beni geçen haftaki akşam yemeğinden hatırladı, sanırım." Sirius huysuzca açıkladı. Bacakları dengesizdi ve yatağa uzanıp üzerine yayılması biraz zaman aldı.
"Dairemi bulamadım ve James'e nasıl gideceğimi hatırlayamadım. Aklımdaki tek şey sendin ve ben de buraya geldim."
"Yine de oraya kusmuş olabilirim, emin değilim." Cümleleri ağzında geveleyerek özensizce konuşmaya devam etti.
Marlene onu takip etti ve yatağını çamurla örtmeden önce çizmelerini çıkardı. Pervasızlığından dolayı yüzüne ne kadar tokat atmak istediğini düşündü ve ne söylediğini anlamaya çalıştı.
"Buraya nasıl geldin, Sirius?" Bir öncekinden daha nazikçe tekrar sordu.
"Cisimlendim, galiba." Gözleri kapalı cevap verdi. O kadar sarhoştu ki, yattığı için onları zar zor açık tutabiliyordu.
"Seni düşünmeye devam ettim... ve burada belirdim."
Başını salladı ve yanına gitti.
"Kendine zarar verebilirdin.""Hayır, ne yaptığımı bilirim." Dedi, hafif bir sırıtış dudaklarına ulaşmaya çalışıyor, ama başaramıyordu.
Marlene kıkırdadı ve ellerini ıslak saçlarının arasında gezdirmeye başladı, dolaşmış yerleri nazikçe çözdü.
"Neden bu kadar çok içtin?"
"Evet."
"Beni dinliyor musun?"
"Evet." Dedi uykulu bir şekilde.
Marlene iç çekti ve yavaşça üstünü örttü.
"İyi geceler, Sirius."Aniden gözlerini açtı. "Hey, iyi geceler öpücüğüm ne olacak?"
Gülümsedi ve onu usulca öptü. "İşte burada."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Why Do You Love Me || Blackinnon
Fanfiction[Marlene Mckinnon ve Sirius Black ile ilgili AU, Drabble, One-shot, Headcanon çevirileri vs.] [Bölümler birbirinden bağımsızdır.]