Saç

254 18 4
                                    

Marlene Şişman Hanım'a şifreyi söyledi ve ortak salona girdi. Şöminenin önünde sohbet eden arkadaşlarını gördü ve onlara doğru yürüdü. Görünüşe göre, Sirius bir şeyden şikayet ediyordu ama tam olarak ne olduğunu bilmiyordu, bunun yerine kendini kanepeye bıraktı ve kafasını kucağına koydu.

"Ailen nasıl, Marl?" diye sordu Lily, açıkça konuyu değiştirmeye çalışarak.

"Şey, kötü haberlerim var hanımlar... Charlie piyasada değil, görünüşe göre yeni bir kız arkadaşı var." dedi ve gözlerini devirdi.
"Bakanlıktan bir kız, tam bilmiyorum."

Dorcas, "Mark piyasada olmadığı sürece, her şey yolunda." diye dalga geçti ve şakacı bir tavırla ona göz kırptı.

Marlene ona kırgın bir bakış attı. "Doe beni incittin, bir noktada evleneceğimizi sanıyordum." "Ama bu dalga geçebileceğin anlamına gelmiyor."

Remus alaycı bir tavırla gülümseyerek, "Öyleyse burada olmam iyi oldu." diye sözünü kesti. Dorcas çocukça sırıttı ve dudaklarını gagaladı. James ise gazeteye kaşlarını çattı.

"Sorun nedir?" Diye sordu Lily endişeyle.

"Arrows kaybetti."

"Ah, evet, boktan bir performans sergilediler," Marlene likör şişesini açarak işaret etti.
"Mark, özellikle oynayamadığı için öfkeliydi; bileğini kırdı... pislik takımın lanet yıldızı olduğunu düşünüyor."

"Pekala, Arrows boktan bir takım... Öte yandan Wasps..." Sirius, Marlene'in parmakları alnındaki bi miktar saçla oynadığında ve cildini başparmağıyla nazikçe okşadığını hissettiğinde durdu. "harika, her bir maçı kazanıyoruz."

"Harpies'e karşı olanlar hariç." Marlene gururlu bir sırıtışla ekledi. Ve sonra "ne?" Diye kaşlarını çattı arkadaşlarının inanılmaz bakışlarına bakarak.

Remus ve Peter çenelerini düşürürken James şaşkınlıkla gözlerini kırpıştırıyordu; Dorcas gerçekten etkilenmemiş görünüyordu ve Lily gözlerini devirdi ve "Dürüst olmak gerekirse, oldukça açıktı." diye mırıldandı.

"Siz... siz ikiniz birlikte misiniz?" Remus fısıldadı.

"Whoa, birlikte çok güçlü bir kelime, dostum." diye homurdandı Sirius.

"Biri bana neler olduğunu açıklayabilir mi?" Diye sordu Marlene kızgınlıkla.

"Saçına dokundun" dedi James şok içinde.

"Evet, beni çıldırtan bir tutam saçı vardı... demek istediğin ne?" Diye sordu Marlene, gözlerini devirerek.

"Kimsenin saçına dokunmasına izin vermiyor." diye fısıldadı Peter.

"Um... Bunun doğru olmadığından oldukça eminim... Saçına her zaman dokunuyorum." diyerek açıkladı Marlene ama sonra arkadaşlarının şüphelerini gerçekten doğruladığını fark etti. Konuştukça batmak bu olsa gerek.

"Oh, Godric aşkına, bu sadece saç, o kadar da önemli değil!"

"Önemli bir şey değil mi?!" James şaşkınlıkla sordu. "Önemli değil mi?! Birisi saçına dokunduğunda her zaman bir skandal yaratıyor!"

"Hey! Bu doğru değil!" Sirius şikayet etti. Çapulcuların geri kalanı hep birlikte dik dik ona baktı.

"Her neyse. Saçmalıyorsunuz." Marlene gözlerini devirdi.

"Ne zamandan beri çıkıyorsunuz?" Peter merakla sordu.

Gazete okuyan Lily "Kesin iki hafta." diye mırıldandı.

"Zaten anca o kadar saklayabilirlerdi."

"Çıkmıyoruz." Sirius inatla tısladı.

"Evet, çıkıyorsunuz." Dorcas onunla inatlaştı. "Hepimiz olduğunu biliyoruz, o yüzden aşın bunu."

Marlene ve Sirius kızgın bakışlar attılar. Bununla birlikte, gerçekten çıkıyorlardı ama arkadaşlarının bilmediği şey, son beş aydır devam etmekte olduğuydu.

————

biraz saçma gibi ama yine de hoşuma gitti benim–
o yüzden atıp kaçıyorum

Why Do You Love Me || BlackinnonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin