Sirius, sırtını binanın arka tuğla duvarına dayadı ve güçlükle nefes almaya çalıştı. Nadiren böyle hissettiği, ve böyle hissetmekten nefret ettiği anlar oluyordu.
"Hey," ona yaklaşırken sesini duydu. Onu nerede bulacağını bilmesine şaşırmamalıydı. Yanına yaklaşırken cevap vermedi. Duş alıp gelmişti, altın bukleleri sabahın erken saatlerinde ıslak bir şekilde parıldıyordu. Üzerinde sarı bol bir kazak vardı. Uzun süre sessiz kaldılar, sırtları tuğla duvara bastırılmıştı, sabah güneşi yavaşça gökyüzüne doğru ilerliyordu.
"Biliyorsun, eğer işe yaramazsa uçabiliriz veya başka bir şey." Marlene'in sesi sakindi ama elinin arkasından aşağı doğru hareket ederken parmakları titriyordu. Sirius, hareketsiz kalmalarını isteyerek parmaklarını parmaklarının arasından geçirerek elini kavradı. Onun kadar iyi birinin onun kadar karanlık şeytanlara sahip olması adil değildi.
"Korkak mıyım?" Sesi alçak, içi boştu ve Sirius, sesi duyduğunda gerçekten kendinden çıkıp çıkmadığını merak etti.
Marlene elini sıktı, "Hayır."
Sirius, başparmağını elinin arkasında gezdirerek sessizliğin bitmesine izin verdi.
"Sanırım olabilirim," sesi fısıltı gibiydi ve Marlene'in onu duyup duymadığından emin değildi.
Sonra yüzünü ona dönmeden önce onunla birlikte kendini yere çekti.
"Neden?"
Gerçekten basit bir soruydu, ama göğsüne bir büyü gibi geldi.
Bakışlarını düşürdü. Tutamayacak kadar utanmıştı. "Korkuyorum. Her görev, Merlin her lanet gün, Marls, ölümden korkuyorum. Motoruma binmek ve ayrılmak istiyorum. Koşmak istiyorum. Uzaklaşmak istiyorum."
Marlene sessizdi ama elini hâlâ bırakmamıştı. "O zaman neden gitmiyorsun? Neden koşmuyorsun?"Sirius boğazındaki yumruyla savaştı, midesinin dönüştüğü bükülmüş düğüme ve göğsünde alevlerin ikiye katlanmaması için mücadele etti.
"Yapamam," boğuldu, "Seni, James ve Lily'yi, Remus'u, Peter'ı, Frank, Alice veya buradaki insanların herhangi birini bırakamam."
Marlene yatıştırıcı bir elini yanağında gezdirdi, "Ya seni takip etsek? O zaman koşar mısın?"
Sirius hızlı kalp atışını sakinleştirmeye çalışarak hafifçe onun dokunuşuna eğildi. "Hayır, kazanmalarına izin veremem. Bunu yapamazlar. Yanlış."
"Sirius," dudaklarındaki adı çöldeki su gibiydi ve sonunda ona baktı. Buz mavisi gözleri, yalnızca ona ayrılmış olduğunu bildiği bir şefkat ve sevgi seviyesiyle gözlerinin içine işliyordu.
"Sirius, bu yüzden korkak değilsin, hepimiz korkuyoruz; ama bunun bizi durdurmasına izin vermeyi reddediyoruz."
Sirius başını salladı ama göğsündeki ağrı yeniden alevlenmeye başladı ve onu uzaklaştırmak için savaştı. Yüzü onu ele vermiş olmalı çünkü Marlene ona doğru kaydı ve kollarını ona doladı. Sirius başını omzuna gömdü, onu içine çekti ve gözyaşlarını uzak tutmayı başaramadı.
Sirius ona sıkıca sarıldı; yapabileceği tek şey buydu. O gerçekti, güvendeydi ve şu anda olduğundan daha güçlüydü, bu yüzden gücüne ve ona bağlı kaldı.
"James, bu savaşı kazandığımızda ne yapacağını düşünmeye kendini zorladığını söyledi." Fısıldarken sesi çatladı. "Okuldayken bahsettiğimiz geziyi düşünüyorum. Seninle dünyanın her yerine uçmayı ve gezmeyi düşünüyorum." Titreyen bir nefes aldı. "Bunlar bittiğinde yaşanacak bir hayat olduğunu hatırlamak güzel olur."
Sirius geri çekildi "Ya bundan sonra yaşayacak bir hayatımız yoksa?"
Marlene iç geçirdi, "O zaman bu bizi yarına ulaştıran umuttur. Ne olacağını bilmiyoruz, ama bir umuda ihtiyacımız var, yoksa kendi umutsuzluğumuzda tükeniriz."
Sirius elini yanağına götürdü ve Marlene ona doğru eğildi. Gözleri ona baktı, derin bir nefes almadan önce yüzü konsantre edildi. "Önce güneşli bir yere uçacağız, belki İspanya, Fransa veya Venedik? Yolculuğumuzun ilk bölümünü güneşli ve sıcak bir yerde geçirmek istiyorum. Karanlığı unutmaya başlayabileceğim bir yer istiyorum."
Marlene ona parlak gözlerle gülümsedi, "Seninle her yere giderim."
Kısa bir süre de olsa hayata biraz mola verip olacak her şeyden habersiz bir halde sessizlikte dinlendiler.
————
sınavlarımdan dolayı fln buraya fazla giremedim baya bi zaman oldu kusura bakmayın :"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Why Do You Love Me || Blackinnon
Fanfiction[Marlene Mckinnon ve Sirius Black ile ilgili AU, Drabble, One-shot, Headcanon çevirileri vs.] [Bölümler birbirinden bağımsızdır.]