Cehennem gibiydi ve bunu tarif etmenin başka bir yolu yoktu. Marlene'e bir takım şeyler yapılırken, duvara zincirlenmişti; kesikler, lanetler, iksirler; hatırlamak veya düşünmek istemediği şeyler. Ama bunu biraz durdurması gerekiyordu... ve onunla uğraşmayı bırakmalarının tek yolu, kendisiyle uğraşmaya başlamalarıydı.
Düşünceleri başka bir çığlıkla yarıda kesildiğinde, Marlene nefes almaya çalışıyordu, ama bir noktada bunu yapması bile çok zorlayıcıydı. Sonra Sirius'ta bir şey koptu.
"Tüm yapabileceğin bu mu, Rabastan?" Ölüm Yiyen durdu ve Sirius maskesinin arkasındaki şoku neredeyse görebiliyordu.
Sirius Black, Voldemort için çalışan çoğu insanla büyüdü ve son lanetle sevdiğine işkence eden sesin Rabastan'a ait olduğundan hiç şüphesi yoktu. Bu da yanındaki figürün Rabastan'ın erkek kardeşi olduğu anlamına geliyordu.
"Sanırım evlilik hayatı Rodulfus'u da yumuşattı, eğer sadece küçük kızlara işkence edebiliyorsan," diye nefes nefese konuştu, ama sesindeki uç hâlâ oradaydı. Marlene'nin bir şey söylemesinden korkmuştu, ama ara için minnettar gibi görünüyordu.
"Ne ima ediyorsun, Black?" Tahmin ettiği kişi Rodolfus konuştu.
"Senin ölçülerinde bir kurbandan çığlık bile alamadığına eminim, Bella yapabilirdi, ama sen? Sanmıyorum," Sirius maskeye meydan okurcasına baktı, "Sanırım evlilikte pantolonun içindeki için,"
Yüzüne bir darbe yemiş gibi hissetti.
Sirius konuşmaya devam etti.
"Bahse girerim beni sızlatamazsın bile"Sirius istediğini elde etti, dikkatlerinin merkezi sarışından ona kaydı. Onu zincirlerinden çözmeden ve sarışını unutmadan önce Sirius ona bir kez daha baktı.
Bu tür bir durumda aklınıza gelen şey tuhaftı, ama tam o anda sadece kendisinin ve Marlene'in Astronomi Kulesi'nde geçirdikleri sarhoş geceleri ve yalnız kalmak için İhtiyaç Odasına gizlice girdikleri zamanları düşündü. Ve sonra lanet ona çarptı, dayanılmaz acı, sanki bir daha iyi olmayacakmış gibi, tüm dünya daraldı ve başka bir şey değildi, ama Marlene'e bakarken, o anıları düşünüp iyi şeylere tutunmaya çalıştı.
Bir an için acı azaldı, hâlâ oradaydı ama eskisi kadar güçlü değildi. Tekrar gözlerini açtığında Marlene'e baktı ve sonra acı geri geldi. Marlene'in gözlerinden bir damla yaş süzüldü.
Çığlık atmak ya da hareket edemeyeceği bir şey yapmak istese bile anladı, bu yüzden savunmasını yanıtladı. Gözlerini ondan ayırmaya cesaret etmeden orada yattı. Onunlaydı, ona olduğu kadar ona da acı veriyordu.
Gözlerini gözlerinden ayırmadı ve geçen hafta Lily ve James'im düğününde mavi bir elbise giymiş olduğunu hatırladı. Sirius, Marlene'i o günden önce hiç bu kadar güzel görmemişti; o anda saf bir neşeyle gülümsüyor ve yüzü tarif edemediği bir şeyle parlıyordu. O tamamen mutluydu ve mutluluğu Sirius'un en değer verdiği şeylerdendi.
Acının vücudunu yeniden istila ettiğini hissetti, gözlerini açık tutmaya çalıştı, tutunmaya çalıştı ama yapamadı; en azından çığlık atmaktan hoşnut olmalarına izin vermeyecekti, en azından vücudu sadece bu dileğe ihanet etmedi.
Sonsuzluk gibi gelen bir sürenin ardından acı sona erdi ve biri onu hafifçe salladı, böylece gözlerini açtı; bu bir Ölüm Yiyenin eylemi değildi. Gözlerini açtı ve yanında Marlene'i buldu, yüzünde garip bir ifade belirdi ve Lestrange'lerin bayıldığını gördü.
"Küçük bir kız için o kadar da fena değil, ne dersin?" dedi Marlene boğuk bir sesle ve elini yanağına götürerek, yüzünde küçük bir gülümsemeyle.
Ona hafifçe gülümsedi ve ayağa kalkmaya çalıştı. Biraz daha kendine geldikten sonra Marlene ona bir asa verdi, Lestrange kardeşlerden birine ait olduğunu varsaydı, elini tuttu ve o lanet odanın dışına fırladılar.
————
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Why Do You Love Me || Blackinnon
Fanfiction[Marlene Mckinnon ve Sirius Black ile ilgili AU, Drabble, One-shot, Headcanon çevirileri vs.] [Bölümler birbirinden bağımsızdır.]