Bizim Yerimiz

581 25 15
                                    

   Marlene onu neyin uyandırdığını bilmiyordu - kulenin dışında uğultu yapan rüzgâr mı yoksa Lily'nin daha gürültülü horlamalarından biri mi - ama uykusunun tamamı açılmış gibi görünüyordu.

Sinirli bir öfkeyle oturarak yatağının etrafındaki perdeleri keskin bir şekilde geri çekti ve karşı duvardaki saati görmek için gözlerini soluk ay ışığında kıstı: Lanet olasıca sabahın üçü. Yastığına bakarken, uyku hâlâ gelmediğinde hayal kırıklığı içinde inledi.

Bunun kendi hatası olduğunu varsayıyordu.  Bir kez olsun sorumlu olmaya çalışıp, erken yatıp vaktinde kalkabilirdi. Tabii ki, Marlene şimdiye kadar yaptığı en acımasız Quidditch antrenmanından sonra bitkin düşmüştü. James bütün zaman boyunca (özellikle bir vurucuyla) özellikle sabırsız ve çirkin davrandı ve yağmur hiç yardımcı olmadı. Onu suçlayamazdı - Sirius'a hâlâ kızdığını ve Sirius'un hem Snape'e hem de Remus'a yaptıklarını biliyordu - ama ağrıyan bedeni aynı fikirde olmamak için yalvardı.

Yakında tekrar uyuyamayacağını bilen Marlene, başucundaki masasından asasını aldı ve ayağa kalkmak için örtüleri geri itti. Soğuk hava sıcak vücuduna çarptığında titreyerek cüppesini pijamalarının üzerine geçirdi ve yün astarlı botlarını giydi. Uyuyan oda arkadaşlarına - şanslı ineklere - son bir kez baktığında dikkatlice kapıdan dışarı çıktı.

Yatakhanenin dışı daha da soğuktu. Merdivenlerden aşağı süzüldü ve şöminenin önünde durdu. Asasını doğrultarak "Incendio" diye fısıldadı.

Alevler harlandı ve ellerini ısıtmak için öne uzattı. Ellerini biraz ısıttıktan sonra kanepeye doğru yürümek için döndü, tam kanepeye oturduğunda karanlık bir siluet hareket etti. Marlene aniden ufak bir çığlık atarak yerinde sıçradı.

Bir an sonra beyni Sirius Black figürünü tanımladı, Sirius elini gözlerine sürttü ve ona daha çok kafası karışmış bir köpek yavrusu gibi baktı.

"Merlin'in sakalı! Ne yaptığını sanıyorsun?"  yüksek sesle fısıldadı, hızlanan kalbine elini koyarak.

"Uyuyordum McKinnon. Asıl sen ne halt ediyorsun?" Sirius tekrar uzandı, battaniyesini çenesine çekti ve hafifçe ateşin sıcaklığına doğru eğildi.

Marlene kaşlarını çattı, ortak salonda ne yapıyordu?

"Uyuyamadım," diye cevapladı Marlene, kanepeye yaklaştı ve sonra yere oturduğunda sırtı kanepeye yaslanacak şekilde döndü.  Sirius'un gözlerinin onun üzerinde olduğunu biliyordu ve ona bakma dürtüsüyle savaşmak zorunda kaldı ve bunun yerine dans eden alevlere odaklanmaya karar verdi.

"Neden burada uyuyorsun ki zaten?" Diye sordu Marlene, neredeyse sıkılmış bir ses tonuna bürünerek, ama bunun onu kandıramayacağını biliyordu.

Bir dakika geçti, sonra bir diğeri. Köşedeki tik taklı saat saymaya devam etti ve Sirius hala cevap vermemişti. Sonunda omzunun üzerinden ona bakmak için çenesini üzerine koydu. Gözleri kapalıydı ama uyumadığını biliyordu.

"Seni kovmadılar, değil mi?"

Cevap çabuk geldi, "Hayır"

"Geçen haftadan beri burada mı yatıyorsun?"

"Evet."

"Neden?"

Sirius gözlerini açtı ve Marlene, fırtına grisi bakışlarında yansıyan alevleri görebiliyordu.  Ona baktı, yüzünde bir şey arıyordu, ne olduğunu bilmiyordu. Sırt üstü yatmak ve yüksek tavana bakmak için dönüp içini çektiğinde bir karar verdiğini biliyordu.

Why Do You Love Me || BlackinnonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin