"Bu kar topunu sana atsam ne yapardın?" Marlene deri eldivenli elinde tuttuğu kartopunu şekillendirdi. Herkes noel kutlamaları için bavul hazırlamayı bitirirken, onlar karla kaplı arazide yürüyüşe çıkmışlardı.
Sirius ona bir kaşını kaldırdı ve gülümsedi. "Yapmazdın."
Yapardı. Yapacağını biliyordu.
Kırmızı dudakları kıvrıldı ve Sirius kendi sırıtmasının genişlediğini hissetti.
"Ya yanılıyorsan?"
"Çok nadiren yanılırım." Sirius ağırlığını geri verdi ve ayaklarının dibindeki karın bir kısmını gelişigüzel bir şekilde bir yığın halinde karıştırdı.
Marlene dikkatini ondan kartopuna çevirdi. "Bu çok güzel küçük bir şey. Onu mahvetmek ayıp olur."
"Kendine bir kartopu koleksiyonu yapabilirsin, McKinnon." Sirius, yığınına daha fazla kar itme biçiminden dikkatini dağıtmak için hareket etti. "Onları herkese Noel hediyesi olarak verebilirsin."
"Ben zaten tüm alışverişimi yaptım," diye güldü.
Sirius neredeyse ona ne aldığını soracaktı. Onlar aynı zamanda dosttu, ama kesinlikle hediye alışverişi yapacak türden değillerdi. Ona hiçbir şey almamıştı, o zamana kadar düşünmemişti.
Belli ki soğuk onu ele geçiriyordu.
"Ama bu senin için!" Marlene onun anlık dikkatinin dağılmasından yararlandı ve kartopunu ona fırlattı ve tam göğsünden vurdu. Fırladı, kahkahası Büyük Salon'u süsleyen çanlarından daha iyi geliyordu.
Sirius kar yığınına uzandı ve becerebildiği kadar hızlı kartopu oluşturup fırlatmaya başladı. Omzunu, sırtını, bacaklarını hedef aldı.
"Hey, McKinnon," diye seslendi kartopunun uçmasına izin vermeden önce.
Kartopu hedefine ulaştı, Marlene'in atkısının yükseldiği boynunun dibine vurarak sırtından aşağı indi.
Soğuk sırtından aşağı kayarak giydiği kıyafetleri işe yaramaz hale getirirken donup kaldı ve ufak çaplı bir çığlık attı.
Sonra ona döndü. "Buna pişman olacaksın!"
Ona doğru koşmaya başladı ve Sirius onu yakalayabileceğini düşünecek kadar yakınına gelene kadar ona bakarak bekledi. Ve kaçmaya başladığında, omzunun üzerinden göz kırparken hafif bir koşuydu, uzun bacakları ona onu geride bırakmak için ihtiyaç duyduğu tüm avantajı sağlıyordu.
Bir süre koştuktan sonra tekrar kızdırmak için arkasına baktı.
Sirius yavaşladı, etrafına bakındı ve sonra durdu.
Yoktu.
İlk başta onun saklandığını düşündü ama sonra son birkaç ayın düşünceleri beynine sızdı. Öğrencilere, personel olmadan dışarı çıkacaklarsa dikkatli olmalarını ve birlikte hareket etmelerini hatırlatan öğretmenler. Tehlikelere dikkat çeken sınıf arkadaşları zaten Hogwarts duvarlarının içindeydi.
"McKinnon!" Bağırdı, midesindeki batma hissini görmezden gelmeye çalıştı.
"Ben kazandım!" Marlene, üstüne kar yağdırdıktan sonra kollarını onun beline doladı.
Soğuk, zihnini temizledi ve aynı zamanda arkasındaki Marlene'e geri dönmesine neden oldu. Sirius, onu kendine çekip öperken rahatlamayla doldu.
"Kazandım!" Marlene dudaklarına karşı konuştu ve kendini daha da yakınına çekti.
"Kazandın." Sirius ona karşı sırıttı, dudaklarını çenesinden aşağı kaydırdı ve atkısını, boynuna ulaşmak için yolundan çekti. "Mutlu Noeller, Marlene."
"Şimdiye kadarki en iyi Noel hediyesi," Marlene içini çekerek onu teşvik etti. "Mutlu Noeller, Sirius."
————
noel değil ama olsun,,
mutlu yıllar <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Why Do You Love Me || Blackinnon
Fanfic[Marlene Mckinnon ve Sirius Black ile ilgili AU, Drabble, One-shot, Headcanon çevirileri vs.] [Bölümler birbirinden bağımsızdır.]