Sirius gecenin bir yarısı mutfağa tek başına gitmişti çünkü James çok yorgundu ve uyanamıyordu. Sirius, küçük ev cinleriyle karşılaşmak yerine Marlene McKinnon'la karşılaştı.
Marlene, mutfağa girdiğinde yarı uykudaydı. Pijama giyiyordu ve saçları dağınıktı ve şimdi korkutucu görünmediğine göre şaşırtıcı derecede güzel görünüyordu.
"Hey," Sirius yorgunca ilerledi.
Marlene şaşırmamıştı, şaşkınlık duyamayacak kadar yorgun olduğunu hissediyordu.
"Birinin geldiğini duydum ama kaçacak gücüm yok," diye açıkladı ve büyük bir esnemenin ağzından kaçmasına izin verdi. "Cezam bitince geldim saatin nasıl geçtiğini anlamamışım," diyerek sütünü içti.
Sirius, masada da kızarmış ekmek olduğunu fark etti.
"Hiç kahvaltı etmediğini sanıyordum. Bu, neden sabah hiç görünmediğini açıkladı." Sirius, önünde otururken, "Sanırım mutfaklar konusunda uzmansın, o halde bu gece ne yemeliyim?" dedi.
"Burada yemek yiyecek misin?" diye sordu Marlene, gözlerini bir daha kapatmamaya çalışırken.
"Neden olmasın?" asasını salladı ve yakındaki bir masadan bir elma eline düştü. "O zaman bu bir randevu diyebiliriz."
"Eğer enerjim olsaydı seni burada bırakardım, bunu biliyor musun?" dedi Marlene.
"Eğer sahip olduğum herhangi bir enerjim varsa, sihir olmadan biraz yemek yaparak sizi eğlendirmeye çalışırdım." Sirius eğildi ve sırıttı.
"Bunu yap lütfen, kızarmış ekmek ve yulaf lapası yemekten bıktım," Marlene gözleri yarı kapalı gülümsedi.
"Beni öpersen yapabilirim," Sirius Marlene'in tarafına doğru yürüdü ve sarışından yavaş ve uykulu bir öpücük kazandı.
————
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Why Do You Love Me || Blackinnon
Fanfiction[Marlene Mckinnon ve Sirius Black ile ilgili AU, Drabble, One-shot, Headcanon çevirileri vs.] [Bölümler birbirinden bağımsızdır.]