"Erkek mi kız mı?" Bunlar James'le Remus'un hastane odasına girerken ağızlarından çıkan ilk sözlerdi (hastanede iki kez kaybolduktan sonra). Oda çoktan balonlarla ve çiçeklerle dolmuştu, o kusursuz koku hastane kokusuna karışıyordu.
"Şhh, sus," dedi Sirius hızla Marlene'in uyuyan figürüne bakarak, bu noktada uyanması için muhtemelen bir mariachi grubu gerekecek olsa bile sessiz olmaya çalışıyor ve kadının rahatça dinlenmesini sağlamak istiyordu.
Sonra yavaşça ekledi,
"Kız. Hanna Lily Black," kollarının arasında tuttuğu minik battaniye demeti hafifçe kıpırdandı.Remus ve James sırıttılar ve sırayla onu tebrik ederlerken "İlk bebek çapulcu kadın," dedi Remus.
"Merlin, en az yirmi yaşına kadar kimseyle çıkamayacak," dedi James, bir sandalyeyi çekip yeni babanın yanına oturdu ve tebessüm ile Sirius'un kucağındaki bebeği izledi. - Sirius henüz tam olarak Hanna'dan gözlerini ayıramamıştı. -
Bunun üzerine Sirius'ta "Otuz diyelim." diye alay etti.
Remus sadece başını salladı ve tebessüm ederek ekledi, "Kızları büyütmek on kat daha zordur."
"Ve en az beş yıl boyunca çay partilerine gitmen gerekecek," diye ekledi James hiçbir ritmi kaçırmadan.
"Hatta seni giydirebilir bile,"
Marlene şakalaşmalar sırasında bir noktada uyanmış, yatağında kıpırdanarak,
"Siz ikiniz onu korkutmaya mı çalışıyorsunuz?" Uykulu bir şekilde, oğlanlara bakarak sordu.Ve yüzünde yorgun bir gülümseme ile ekledi,
"Kızım, tıpkı annesi gibi bir melek olacak."Kelimeler ağzından çıkar çıkmaz Sirius yüksek sesle kahkaha attı, "Öyleyse gerçekten mahvoldum, değil mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Why Do You Love Me || Blackinnon
أدب الهواة[Marlene Mckinnon ve Sirius Black ile ilgili AU, Drabble, One-shot, Headcanon çevirileri vs.] [Bölümler birbirinden bağımsızdır.]