Huzur

311 23 3
                                    

Sirius, kolunu yanına uzattığında Marlene'in orada olmadığını fark etti ve gözlerini araladı. Genellikle gece yarısı uyurken ya da sarılmakla ilgili alaycı bir şey söyleyemeyecek kadar yorgun olduğunda onu arardı, onu sırtı ona bakacak şekilde yatarken bulmaya alışmıştı. Birkaç ay önce yatağın üzerinde bulduğu boş alan alışılmadık bir şeydi ve onu endişelendiriyordu ama Marlene'nin yanında uyuduğunu görmemek artık çok sıktı. Yandaki küçük odaya gitmeden önce ayağa kalkıp sırtını ve boynunu gererken fısıltılar duydu. Sessizce, açık kapıya yaklaştı ve kapının kenarına yaslandı, dudaklarında yumuşak bir gülümsemeyle kollarını çaprazladı.

Marlene, kollarında etrafına ince gök mavisi bir battaniye sarılı olan minicik bir figür ile oradaydı. Sırtı ona dönüktü, ama Sirius kızının yüzünü hala görebiliyordu, bu sırada Marlene onu olabildiğince nazikçe yukarı ve aşağı sallıyordu; Freya'nın mavi gözleri ardına kadar açıktı ve küçük eli Marlene'in saçına dolanırken annesine merakla bakıyordu.

Sirius'un, karısını ve 7 aylık kızını birlikte izlerken, kendisini dünyadaki en mutlu ve en şanslı adam gibi hissettiği ilk sefer değildi; ikisini görünce hep şaşkına dönmüştü ve bunu inkar etmeye çalışarak zamanının bir dakikasını bile harcamayacaktı.

Bu sefer onu şaşırtan şey, Freya'yı sabahın 3'ünde uyutmaya çalışırken, Marlene'nin bebeklerine söylediği alçak mırıltıydı. Sesi yumuşak ve nazikti, sessizdi ama durduğu yerden duymak ve anlamak mümkündü. Marlene, yaklaşık 10 yıl önce Hogwarts'ta ona gösterdiği ilk muggle şarkılarından birini söylüyordu - Sirius'un Remus'tan aldığı Frank Sinatra'nın kayıtlarından biriydi, ancak nasıl adlandırıldığını hatırlayamadı.

Sirius yavaşça onlara doğru yürüdü ve kollarını Marlene'in beline doladı; Ellerinin vücuduna ani dokunuşuyla irkildi ve şarkı söylemesi durdu, ama çok geçmeden kollarında gevşedi ve göğsüne yaslandı. Freya genç yüzünde bir sırıtışla bakışlarını annesinden babasına kaydırdı.

"Neden annenin biraz uyumasına izin vermiyorsun, Freya?" Sirius kısık bir sesle söyledi ve parmaklarını kadının ince, seyrek sarı saçlarının arasından geçirdi.

"Açtı." Marlene dudaklarında yorgun bir gülümsemeyle sessizce cevap verdi. "Freya da geç olduğunu ve annesinin dinlenmeye ihtiyacı olduğunu bilmiyor."

Sirius alnını usulca öptü. "Yatağa geri dönmelisin, Marl. Onu uyuturum."

"Hayır, hayır, ben yaparım, yarın erken kalkmalısın." Esnedi ve uykusunu uzaklaştırmaya çalışarak başını salladı.

"Kızımıza bakabilirim ve sabah erken de kalkabilirim. Ayrıca, ona uyuması için şarkı da söyleyebilirim. Beğendin, değil mi Freya?"

Cevap olarak babasına gözlerini kırpıştırdı, konuşmalarından tamamen habersizdi ve Sirius ona komik bir surat yaptığında mutlu bir şekilde kıkırdayarak yüzüne ulaşmak için küçük ellerini uzattı.

"Beni dinliyor muydun?" Marlene, Sirius'a bakmak için başını yana çevirdi.

"Seni arıyordum." Hafifçe omuz silkerek dedi.
   "Seni bulduğumda, o muggle şarkısını mırıldanıyordun. Ona şarkı söylediğini bilmiyordum."

"Evet, bunu bilmemen gerekiyordu."

"Neden olmasın?"

"Bu tür bir anne olmayacağımı söylediğim için, bunu hatırladın mı?" Alaycı bir sesle söyledi.

"Evet." Sirius sessizce güldü. "Ona şarkı söylemeyeceğini veya onunla komik seslerle konuşmayacağını söylemiştin."

"Onunla komik seslerle konuşmuyorum, Sirius, sen konuşuyorsun. Onunla her zaman bir aptal gibi konuşuyorsun."

"Hoşuna gidiyor!" sesini biraz yükselterek söyledi ve Marlene'den bir uyarı işareti aldı.

Aynı anda hem Sirius hem de Marlene dönüp bebeğe baktılar ve Freya'nın, elinin annesinin parmağına dolanmış ve küçük ağzının hafifçe açılmış halde huzur içinde uyuduğunu gördüler.

"O çok güzel, Sirius." Marlene, gözleri kızına kilitlenmiş olarak mırıldandı, sanki onu ilk kez görmüş gibi bakıyordu.

Marlene hâlâ, kendisinin ve Sirius'un birini bu kadar küçük, bu kadar mükemmel ve kırılgan yapabildiklerine inanmakta güçlük çekiyordu; o ufak tefek kızdan kendisinin sorumlu olduğu gerçeğini kabullenmekte hâlâ zorluk çekiyordu. Hayat şimdi beklediğinden çok daha iyiydi ve Merlin, daha minnettar olamazdı.

"Elbette öyle, senin peşinden geliyor." Sirius fısıldadı ve düşüncelerini böldü. Cevap olarak, Marlene ona küçük bir gülümseme verdi ve Freya'yı beyaz beşiğine yerleştirmeden önce, usulca Sirius'un yanağını öptü.

"Hadi, yatağa geri dönelim."

————

Why Do You Love Me || BlackinnonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin