Tanışma

237 16 8
                                    

On bir yaşındaki Marlene McKinnon, yeni odasına bakarak kollarını kavuşturdu. Kız kardeşleriyle paylaşmaya alışmıştı ki bu çok korkunç bir deneyim olmuştu, Melanie bütün eşyalarını ödünç alırdı ve Marisa bütün gece uyanık kalıp erkek arkadaşına aptal aşk mektupları yazardı.

Artık kız kardeşleriyle paylaşmak yerine daha önce hiç tanışmadığı dört yeni kızla paylaşması gerekiyordu. Arada sırada ailesiyle birlikte sürüklendiği galalarda veya partilerde bile hiçbirini görmemişti.

Kızlardan birinin kısa dümdüz kahverengi saçları vardı ve her şeye büyük yuvarlak kahverengi gözleriyle bakıyordu, sanki daha önce hiç sihirli bir şey görmemiş gibiydi, adı Mary'ydi ve Marlene ondan hoşlanıp hoşlanmadığından emin değildi. Mary'nin adı onunkine çok benziyordu ve ikisinin karışmasını istemiyordu.

Kızlardan bir diğeri uzundu ve Marlene kadar uzun olan ama kıvırcık olan siyah saçları vardı. Yatakhanelerine birlikte yürüdüklerinde hiçbir şey söylememişti, yataklardan birine oturdu ve bagajını karıştırarak kendini meşgul etti. Adı Dorcas ya da başka bir şeydi.

Üçüncü kız, üzgün bir suratla bakan ve Severus adındaki en yakın arkadaşından bahseden kızıl saçlı biriydi.

Marlene dördüncü kişi hakkında hiçbir şey hatırlayamadı, siyah saçlı olduğu dışında. Yatakhanede uzun süre durmamıştı ve daha onunla tanışmamışlardı.

Aslında sarışın, yurt arkadaşları hakkında ne hissettiğine henüz karar vermemişti.

Bu yüzden, içini çekerek kapıya döndü ve merdivenlerden aşağıya, James'i, muhtemelen Gryffindor'da ve okul dışında tanıdığı ilk yıl olan tek kişi, bulmayı umarak ortak salona doğru yürüdü. Yıllarca yan yana yaşıyorlardı ve aileleri eski arkadaşlardı.

Bununla birlikte, görünürde James yoktu, bu yüzden, erkek yatakhaneleri yönünde adını yüksek sesle söylerken Marlene'in hayal kırıklığı daha da büyüdü.

"Oi!" Bir süre bağırdıktan sonra bir ses onu selamladı ve koyu saçlı bir çocuk merdivenlerden ona doğru yürüdü ve ona gülümsedi.
"Burdayım."

"Sen James değilsin." Dedi Marlene, kollarını kavuşturup dik dik bakarak.

"Evet benim."

"Hayır değilsin."

"Benim."

"Değilsin. James'in neye benzediğini biliyorum. O nerede? Ben onun en iyi arkadaşıyım."

"Ben onun yeni en iyi arkadaşıyım."

Homurdandı.
"Sen kimsin?"

"Sirius," diye yanıtladı.

"Bu senin soyadın mı yoksa gerçek adın mı? Bu gerçek bir isim mi?"

Ona baktı.
"Bu adım, ve evet öyle, Sirius köpek yıldızı."

Marlene ona kaşlarını kaldırarak baktı. "Tamam o zaman, Bay Yıldız, James nerede?"

"Duşta," dedi. "Adın ne?"

"Marlene." Marlene kısaca cevapladı.

"Yani sen de bir yıldızsın."

Marlene ona, "Hayır, değilim" diyerek dik dik baktı.

"Evet öylesin. Sen deniz yıldızısın."

"Pardon?"

"Evet öyle. Marlsea, ve bu senin yeni takma adın."

Ona baktı.
"Senden pek hoşlandığımı sanmıyorum."

"James hoşlanıyor. En iyi arkadaş olmaya karar verdik." Dedi Sirius, yüzsüzce sırıtarak.

"Hey onunla yeni tanıştın. Onu hayatım boyunca tanıdım."

"Bu senin için üzücü. Sadece ben varım ve o beni daha çok seviyor."

Gözlerini ona çevirdi, arkasına döndü ve kanepelerden birine doğru yürüdü.

Sirius'ta elleri pantolonunun cebinde, onu takip etti. "Neden onu arıyorsun, Marlsea?"

Otururken parlamaya çalıştı ama sonunda ona şakacı bir gülümseme verdi.
"Sıkıldım. Yukarda kızlar tuhaf."

"Kızlar her zaman tuhaftır. Ve sen son derece tuhafsın."

Gözlerini devirdi. "Sen daha tuhafsın."

"Hayır, sen."

"Gerçekten sinir bozucusun."

"Ben senden daha az sinir bozucuyum."

Dilini çıkarttı ve yüzüne bakarak kıkırdadı. Tuhaftı çünkü ondan hoşlanıp hoşlanmadığına pek karar veremiyordu.

Kısa bir süre garipçe birbirlerine baktılar.

"Siz ikiniz ne yapıyorsunuz?"

İkisi de arkalarındaki James'in sesine hafifçe ürkerek baktılar.

"Jamie!"
James'te, Marlene'i selamladı.

Ve sonra ikisi aynı anda sordular.
"En çok hangimizi seviyorsun?"

Ve o anda, iktidar ve diğerine karşı zafer için sürekli mücadeleleri başladı.

————

Why Do You Love Me || BlackinnonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin