Endişe

573 29 7
                                    

"Kendini hırpalama dostum. Neler olduğunu bilmiyorsun, bu yüzden..."

"Kesinlikle," Sirius en yakın arkadaşına öfkeyle parıldadı,
"Ne olduğu hakkında hiçbir fikrim yok. Şimdi nerede olduğu hakkında hiçbir fikrim yok. İyi olup olmadığı hakkında hiçbir fikrim yok," konuşurken Sirius öfkeyle odanın içinde ileri geri yürüdü.

Marlene görevinden bir saatten fazla bir süre önce dönmüş olmalıydı, ancak Zümrüdüanka Yoldaşlığı karargahına henüz gelmemişti.

İlk başta onun yokluğu Sirius'u sadece biraz rahatsız etmişti, çünkü genç cadının biraz geç kalması alışılmadık bir durum değildi. Özellikle bu görev ilk başta zararsızmış gibi bir izlenim bıraktığından beri. Dumbledore, bazı Ölüm Yiyenler hakkında önemli bilgilere sahip olduğu anlaşılan eski bir tanıdığı ile tanışması için Marlene'i göndermişti. Bilge yaşlı büyücünün kendisinin gitmesi muhtemelen çok dikkat çekiciydi, bu yüzden onun yerine Marlene'i göndermeye karar verdi. Sirius birkaç kez kendisini bu tanıdıklara anlatacak daha çok şeyi olduğuna ve Marlene'in bu yüzden çok uzun süredir ortaya çıkmadığına ikna etmeye çalışmıştı ama beklediği her dakika, aklına kötü düşünceler hakim oluyordu.

"Anlıyorum," Sirius aniden James'in elini omzunda hissetti ve ani bir şekilde ona döndü,
"Eğer Lily orada olsa ve onun nesi olduğunu bilmeseydim, muhtemelen ben de çıldırırdım. Şey, Marlene inanılmaz derecede yetenekli bir cadı ve kendine bakabilir. Bir Ölüm Yiyen gerçekten yoluna çıksaydı, o zaman onlar için daha çok endişelenirdim."

Sirius, James'in iyi niyetli olduğunu biliyordu ve bunu takdir etti, ama bu ona yardımcı olmadı. James onu tekrar oturttu, ama aklında onu Marlene'e kötü bir şey olduğuna ikna etmeye devam eden sinir bozucu ses gittikçe yükseldi, bu yüzden daha yüksek sesle çığlık atarsa ​​aklını kaybedeceğini hissetti. İç gözünün önünde gerçekleşen manzara kanını dondurdu. Marlene, tamamen kendi başına birkaç maskeli figürle çevrili. Tüm odayı birdenbire korkunç bir yeşil ışık kaplıyor. Sanki ağır çekimdeymiş gibi, onun yere düştüğünü gördü. Soğuk, sert zemine çarparken asası elinden fırladı. Mavi gözleri tamamen açıktı ve doğrudan Sirius'a baktıklarında içlerindeki korkuyu görebiliyordu.

Neden yalnız gitmesine izin vermişti? Neden ona nerede buluşacaklarını sormamıştı?

Böylece Sirius oraya gidebilir ve iyi olduğundan emin olabilirdi. Ama o sırada nerede olduğuna dair hiçbir fikri yoktu ve belki de asla öğrenemeyecekti. Belki de Ölüm Yiyenler o anda onun bedenini sonsuza dek yok etmekle meşguldü. Sirius, James'in sesinin sanki su altındaymış gibi boğuk olduğunu duydu. Marlene'nin cesedini düşündüğü her saniye, ciğerlerini dolduran ve nefes almasını imkansız hale getiren bir damla su gibiydi.

"Sirius, bana bak. Sirius," James arkadaşının içinde bulunduğu kötü durumu fark etti ve şimdi tüm gücüyle onu sakinleştirmeye çalıştı,
"Şu anda Marlene'in şu kapıdan girdiğini düşün. Onun bu odaya tamamen zarar görmeden girdiğini hayal et. Birkaç saniye, tek bir çizik bile olmadan. Sana gelecek ve sonunda onu kollarına geri alabilirsin."

Nefesi yavaşça normale döndü, belki James haklıydı. Yine de beyninin küçük bir kısmı bu versiyona hala inanamıyordu. Rahatlamaya ve James'e inanmaya çalışmaya devam ederken, Sirius'un bilincine başka bir fikir girdi.

"Ya onu yanlarına alırlarsa? Ya ondan bilgi isterlerse? Şu anda bir yerde tutsak tutuluyor olabilir ya da işkence görüyor olabilir ve biz sadece burada oturuyoruz!" O kadar kızmıştı ki arkadaşına bağırmaya başlamıştı.

Yine iç gözünün önüne bir görüntü yayıldı. Daha önce olduğu gibi, Marlene yerde yatıyordu, ama bu sefer hiç hareketsiz değildi. Aksine, tüm vücudu çılgınca seğiriyordu. Tamamen krampları vardı ve sanki yakında ikiye bölünecekmiş gibi sırtı bükülmüştü. Uzuvları sallanıyordu, yüzüne kan bulaşmıştı ve üst kısmında, altında bir yaralanmaya işaret eden bazı noktalar vardı. Hepsinden kötüsü, her biri bir öncekinden daha kötü olan çığlıklarıydı. Kafasındaki kendini suçlama sesi çoktan kesilmişti, çünkü her bir çığlık Sirius'a o sesin sahip olabileceğinden daha büyük bir acıya neden oluyordu.

"Bu olmayacak! Marlene kesinlikle iyi. Kendini delirtmeni istemezdi." James tezini destekleyecek hiçbir kanıt olmadığını biliyordu, ama aynı zamanda en iyi arkadaşını daha iyi hissettirmek için elinden gelen her şeyi yapacağını da biliyordu.

"Ya değilse? Ya eğer Regulus gibi olursa," Sirius durdu. Küçük kardeşinin düşüncesi göğsünde bir acıya neden oldu,
"O da aniden ortadan kayboldu ve o zamandan beri kimse ondan haber alamadı."

Küçük kardeşi hakkında bu kadar açık konuşması alışılmadık bir durumdu. İkisi arasındaki ilişki, Sirius evden kaçtıktan sonra büyük ölçüde bozulmuştu, ancak Regulus'un Ölüm Yiyenler'e katıldığını öğrendiğinde, iki kardeş arasındaki bağ sonsuza dek yok olmuş gibiydi. Ancak Regulus'un hiçbir iz bırakmadan ortadan kaybolduğu öğrenildiğinde, Sirius'un tepkisi kardeşinin onun için hala çok şey ifade ettiğini açıkça göstermişti. Aynı şeyin Marlene'e de olabileceği fikri onun için akıl almazdı. Sarsıntılı bir şekilde ayağa fırladı ve James onu geri tuttuğunda kapıya doğru fırlamak istedi.

"Ne yapacaksın?"

"Ne düşünüyorsun? Onu arayacağım!"

"Nerede olduğu hakkında hiçbir fikrin yok!"

"Umrumda değil, sadece gideceğim-" aniden açılan kapıyla sözü kesildi ve önünde tamamen sırılsıklam bir Marlene belirdi.

"Üzgünüm, çok geç kaldım. Sadece Dumbledore'dan arkadaşıyla St. Ives'te buluşmam gerektiğini belirten bir mesaj aldım ve-" cümlesini tamamlayamadı, çünkü bir anda Sirius yüzünü çoktan ellerinin arasına almış ve onu kendine doğru çekmişti. Dudakları dudaklarına bastırılmıştı ve kolları onu o kadar sıkı kucakladı ki, bir daha asla onu bırakmayacağını düşünebilirdi.

Why Do You Love Me || BlackinnonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin