Sessizlik

293 23 12
                                    

11:00

Soğuk havada hafifçe tökezleyerek ilerleyen Sirius'un çizmelerinin altındaki sonbahardan kalma yapraklar çatırdadı. Elinde dalgınca bir viski şişesi sallanıyordu. Dalları kırarak, az biraz çamurlu yolda sessizliğe gömülerek bir süre yürüdü. Sadece tam hedefine ulaştığında durdu: iki zayıf ve az yetişmiş meşe ağaçları arasında taş mermerle çevrilmiş küçük bir toprak parçası.

Oradaydı, onu bekliyordu. Hep öyleydi.

"Geciktiğim için özür dilerim," diye sessizce başladı, toprağı çeviren taş mermerin üzerine oturdu. Elindeki viski şişesi aniden çok ağır gelmeye başladı. Parmağıyla kapağını iktirip düşmesini sağladı.

"Önce Lily ve James'e uğramalıydım. Yine lanet müdahalelerinden birini yapıyorlardı. İnsanlarla nasıl konuşacağımı bilmediğimi düşünüyorum."

Sessizlik.

"Bir bakıma haklılar." Sirius içini çekerek konuştu, şişeyi ağzına götürdü ve bir yudum aldı, sıvı midesine giden yolu yakarken gözleri kapandı.

"Sadece anlamıyorlar. Bugünlerde konuşabileceğim tek kişi sensin."

Daha fazla sessizlik.

Bir yerlerde bir baykuş öttü.

"Bana kızgın mısın? Bu halde olduğum için." buruk bir gülümsemeyle söyledi.

Uzun bir sessizlikten sonra boğazındaki bir yumruyu yutarak ve gözlerini kaçırarak konuşmaya devam etti. "Bu... hiç kolay olmuyor."

"Yaşamaya devam ediyorum... Oh, eğer burada olsaydın, bunun için bana sersem derdin... Ama her gün uyanınca, dönüp senin orada olmanı bekliyorum. Ama yoksun. Üç ay oldu ve hâlâ yatağın yan tarafına yatabileceğimi sanmıyorum. Ben... Sanırım orayı hâlâ senin için saklıyorum."

Daha fazla sessizlik geçti ve onun da konuşmasını beklediğini fark etti. Ona bir şeyler anlatıp, yüksek sesle kahkaha atacağı kısım. Ama asla olmadı.

"Burada olduğumu fark edip etmediğini bile bilmiyorum, yoksa sadece... solucanlar ve toprak mı var? Marlene, nerede olduğunu bilmiyorum. Nasıl olduğunu bilmiyorum. Beni duyabiliyor musun veya görebiliyor musun bilmiyorum. Ama umarım yapabiliyorsundur."

"Daire artık senin gibi kokmuyor. Ne yastığın, ne elbiselerin."

"Sırf yaprakları okumak için yaptığın o korkunç, tuhaf çayı demlemeyi bile denedim. Yaktım, duman alarmını çalıştırdı. Tabii ki, bu konuda her zaman daha iyiydin."

Gözlerini mezar taşına kaydırdı, sonra toprağa baktı.

"Sana bir çiçek falan getirmeliydim. Bir gül... belki sana Lily'yi hatırlatacak bir zambak. Bunun hakkında düşünmedim, zamanım yoktu... Artık hiçbir şey yapmayı hatırlamıyorum. Bir şeyleri hatırlamayı genelde sen yapardın. Ben sadece... istemiyorum. Hiçbir şey yapmak istemiyorum. Hiçbir şey hatırlamak istemiyorum. Ve bunun seni çok sinirlendireceğini biliyorum. Ve üzgünüm. Ben sadece... Seni çok özledim. Seni çok özledim, Marlene. Ve tüm düşünebildiğim bu... Sadece... Yanımda olmana ihtiyacım var... Benimle konuşmana ihtiyacım var..."

Uzaktan ayak sesleri geldi. Biri geliyordu. Düşüncelerinde sarsılan Sirius uzun bir süre durakladı, ama ses gitmedi. Artık burada yalnız değildi. Hızlı bir inilti ile ayağa kalktı.

"Gitmem gerek," diye iç çekti. "Yarın döneceğim. Her zamanki gibi aynı zamanda."

————

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

————

Why Do You Love Me || BlackinnonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin