• Marlene'nin kocaman bir ailesi var. Ve tüm ailesi ne zaman bir araya gelse, kimsenin başa çıkamayacağı bir milyon sarışın insan gibi gözüküyordu. Marlene aşırı derecede aile sevgisiyle büyüyen bir çocuktu ve ailesi onun için çok önemliydi. Sirius'un ailesinin çocuklarına nasıl böyle davranabildiklerini hiçbir zaman anlamlandıramazdı ve bunun için onlardan nefret ediyordu. Kendi ailesinin Sirius'u sevmesi onu mutlu ediyordu. Sirius'un dünyadaki tüm sevgiyi hakettiğini düşünürdü.
• Marlene bir keresinde Sirius'a Fransızca öğretmeye çalışmıştı ama o kadar berbattı ki kadın pes etmişti. Ama sonra aslında Sirius'un eski aile geleneklerinden dolayı zaten akıcı bir şekilde konuştuğunu sadece onunla eğlendiğini öğrenmişti.
• Marlene kucaklayıcı birisi değildi. Sarılmayı sadece bir selamlama olarak yapıyordu. Diğer yandan Sirius "dokunmaya hasret" Black, bunu seviyordu. Marlene'in "sarılmama" kuralının tek istisnası Sirius içindir (ve aslında bundan hoşlanır).
• Marlene, Sirius'un sesini çok seviyordu. Sonsuza kadar konuşsa sonsuza kadar onu dinleyebilirdi.
• En sevdikleri "çift hobilerinden" biri yemek pişirmekti. Marlene her zaman bir şeyler yapmalarını öneren kişidir ve beş dakika içinde felaket hüsrana uğrar ve tarif kitabına küfür eder. Sirius (kız arkadaşlarının akıl sağlığı için biraz endişelenmesine rağmen) bunu eğlenceli bulur.
Marlene, her zaman onu yemek yapmak için mutfağa sürükleyen kişi olsa da, bu konuda Sirius daha sabırlı ve bu işte şaşırtıcı derecede iyi.
• Marlene'nin gerçekten tatlıya bir düşkünlüğü yok ve her zaman bir yemek tarifinde şekeri azaltmakta ısrar ediyor. Sirius her zaman onunla hemfikir görünür ama o başka işle ilgilenirken atılması gereken şekerin geri kalanını ve aslında biraz daha fazlasını atmaya devam eder.
• Marlene, 7. yılın son zamanlarında çoğu zaman kendi yatağında uyumuyordu. Sadece yan yana uyumaya alışmaya başladılar ve her ikisinin de gece birbirlerinin varlığını hissetmeleri daha iyi oldu, çünkü savaş onları her an parçalayabilirdi.
• Sirius, Hogwarts'ın son günü beraberlerken ona evlenme teklifi etmeyi gerçekten düşünmüştü ama sırf onu kaybetmekten korktuğu için bunu aceleyle yapmaması gerektiğini düşünmüştü. Sonunda hazır olduğundaysa bunun için çok geçti.
————
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Why Do You Love Me || Blackinnon
Fanfikce[Marlene Mckinnon ve Sirius Black ile ilgili AU, Drabble, One-shot, Headcanon çevirileri vs.] [Bölümler birbirinden bağımsızdır.]