Çalışma

215 19 1
                                    

Açıkçası, Sihir Tarihi hakkında pek bir şey söyleyemezdi.

Bu, ona göre dünyadaki en sıkıcı konuydu. Sıkıcı bir konuyu daha da sıkıcı hale getirdiği için bir ödülü hak eden Binns'i göz ardı etti, sadece konunun ne kadar ilgi çekici olmadığını düşündü. Her bir dev savaşının tam zamanı, tarihi ve nedeni kimin umurunda ki?

Görünüşe göre Marlene'in.

Herhangi bir tarihi konuyu nasıl ilgi çekici bulduğu, Sirius'un ötesindeydi. Hatta, beş yıl boyunca Binns'in drone'unu dinlemek yeterli değilmiş gibi, NEWT seviyesi bile aldı. Bu onu tamamen şaşırttı.

"Sirius!" Marlene, Sirius'a masanın altından tekme atarak tısladı. Önündeki ödevi yapmak yerine Marlene'in dikkatini dağıtacak hareketler yapmak daha çok ilgisini çekmişti. Madam Pince'den sert bir uyarı kazandı.

"Lanet olsun Marls." Bacağını ovmak için eğilerek mırıldandı. "Ne giyiyorsun, çelik başlıklı botlar mı?"

"Ayakkabılarım gayet normal. McGonagall için denemeni yazmalısın." Boş parşömene anlamlı bir şekilde bakarak cevap verdi.

"Ama senin bunu yaptığını görmüyorum."

"Çünkü dün geceyi Lily ile bitirdim." Kendini beğenmiş bir şekilde gülümsedi, gözleri önündeki büyük kitaba döndü. Sirius, omzunun üzerinden baktı, dev kelimesini gördü ve alay etti.

"Bundan zevk aldığına inanamıyorum."

"Biçim değiştirmede başarısız olacağına inanamıyorum. Ve yine ceza alacağına."

"Başarısız olmayacağım. Mükemmel olduğum için çalışmaya ihtiyaç duymuyorum."

"O zaman kompozisyonunu yap."

"Sen kendininkini yap."

"Sana zaten benimkini yaptığımı söylemiştim!"

"Mükemmel, ödünç alabilir miyim?"

Marlene inledi, Sirius masumca gülümserken ona dik dik baktı. En sonunda başını salladı, eğildi ve A Guide to Advanced Transfiguration kitabını açıp özetinin yazılması gereken sayfayı açtı.

"Orada. Şimdi yaz."

"Ama Marlene..."

"Her paragraf için bir öpücük alabilirsin."

"... Yeterince adil."

————

Why Do You Love Me || BlackinnonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin