Marlene buz torbasını gözüne tuttu ve tenindeki yanmaya karşı şok edici soğuğu hissetmekten gelen iniltiyi bastırdı.
"Neden asanı kullanmadın?" Lily onun üzerine titreyerek sorguladı.
Marlene cevap vermeden önce gözündeki acıya karşı derin bir nefes aldı."Çünkü beni kızdırdı ve yumruğum daha iyi bir seçenek gibi geldi."
"Ah, Marlene." Lily ofladı ve nemli bir havluyu Marlene'in dudağındaki kesiğe bastırdı.
Marlene karşılık verecekken yatakhanelerinin kapısı vuruldu.
"McKinnon!"
"Onlara söyledin mi?" Marlene iniltisini sesinden uzak tutmayı başaramadı.
"Elbette onlara söyledim!" Lily kapıyı açtı ve Marlene bilerek kapıdan uzaklaştı ve Çapulcuları ve diğer arkadaşlarını görmek istemediği için yüzünü olabildiğince saçlarıyla gizledi. "Rosier'le kavga ettin, gerçekten bunu kendime saklayacağımı mı sandın?"
"İyi misin Marls?" Marlene'in onu bu durumda gerçekten görmesini istemediği tek kişi doğrudan onun önüne oturduğundan, James yatağının kenarına geçti. "Siz buraya nasıl girdiniz ki zaten?"
"Marlene?" Sirius'un eli nazikçe çenesini kavrayıp yüzünü kaldırmak için uzandı.
Homurdanarak yüzünü kaldırdı ve buz torbasını gözünden çekti. Her şeyi şimdi görebilir ve bitirebilirdi. O bir enkazdı. Ne olduğunu anlamadan Rosier'e iki sert darbe verdi ve asası büyüyle karşılık veremeyecek kadar uzağa fırlatılırken, şerefsiz ona da birkaç darbe verdi.
Sirius onun meydan okuyan bakışlarını yüzünde bir sırıtış ve gözlerinde endişe ile karşıladı. "Sen bir başbelasısın."
"Ne yapabilirdim?"
"Rosier daha mı kötü görünüyor?"
"Tabii ki."
Sesi alçaldı ve ona yaklaştı. "İyi misin?"
Marlene omuzlarını silkti, acı karşısında yüzünü buruşturmamak için kendini tuttu.
"Hemen döneceğim." Dudağındaki kesiğe hafif bir öpücük kondurdu ve kapıdan dışarı çıktı.
Marlene, içeri giren herkesle yüzleşmek için kendini zorlayana kadar dışarı sıvışmadı. Küçük yatakhanede onun tüm arkadaş grubu kalabalıktı.
"Merlin adına ne düşünüyordun, Marlene?" Remus konuşmaya dahil oldu.
"Kız kardeşimi tehdit eden birini oturup dinlemeyecektim." Marlene biraz geri çekildi.
"Muhtemelen seni kışkırtmaya çalışıyordu. Umarım onunla karşılaşırım."
"O iyi Remus," diye yatıştırdı Dorcas. "Rosier'in duygularının en iyisini elde etmesine izin vermiş olsa bile."
"Vay canına, teşekkürler Doe," Marlene, iyi niyetli arkadaşlarının o gün yaptığı seçimlerin aptalca olduğunu ima etmeyi bırakmalarını umarak gözlerini kapadı.
"Catherine'i tehdit mi etti?" James'in sesi gergindi. "Ona benden önce ulaştığın için şanslı."
Marlene cevap vermedi ve kafasının daha çok zonklamasına neden olan gevezeliği engellemeye çalıştı. Lily'nin hastane kanadına gitme ısrarını reddetmişti, çünkü o pisliğin Catherine'i eline geçirirse ne yapacağını söylemiş olmasına rağmen, ilk yumruğu attığı için cezalandırılacağından emindi. Bu yüzden gözüne, yurtlarına dönmeyi başardıklarında Lily'nin onun için dondurduğu bir buz torbası dayamıştı.
"İç şunu," Sirius'un sesi alçaktı ve kulağına yakındı.
Marlene gözlerini kırpıştırarak açtı ve Sirius onun eline bir şişe sıkıştırdı.
"Bu nedir?"
"Pomfrey'den aldığım acı iksiri."
"Sen bir kurtarıcısın," Marlene sanki susuzluktan ölüyormuş gibi şişeyi dudaklarına götürdü ve sonunda acı hafiflerken gözleri tekrar kanat çırparak kapanırken mutlu bir şekilde iç çekti.
"Hala bir başbelasısın," diye fısıldadı Sirius kulağına yakın bir şekilde.
"Tanrım, Sirius, beş saniyeliğine rahatlar mısın?" James ona çıkıştı.
Marlene güldü ve Sirius'un gömleğini kavrayıp onu yakınına çekti. Artık acı çekmiyordu ve Rosier'le kavga ettiği için onu başbelası sanan bir adamın rahatlığını kullanabilirdi.
————
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Why Do You Love Me || Blackinnon
Fanfiction[Marlene Mckinnon ve Sirius Black ile ilgili AU, Drabble, One-shot, Headcanon çevirileri vs.] [Bölümler birbirinden bağımsızdır.]