Benimle Ol

263 16 5
                                    

Yalnızdı, ıslak çimenlerin üzerinde oturmuş gökyüzüne bakıyordu. Vücudu dondurucu rüzgara karşı titriyordu. Yıpranmış ceketinin onu ısıtmaya yetmediğinden emindi.

Parlak yıldızlarla süslenmiş aya bakarak içini çekti. Kara gökyüzü üzerlerinde süzülüyordu. Sanki takımyıldızlar anında üzerlerine düşebilirmiş gibiydiler. Ayın kendisi önemsizliklerini ortadan kaldırıyordu. Yine de muhteşemdi.

Dikkatlice vücudunu kendi vücuduna yaklaştırıyor, biraz titriyor, ceketini vücuduna sarıyor. Bitkilerin üzerindeki çiyler kesinlikle şafakta donacaklardı. Yanına oturup bacaklarını uzatıp gökyüzüne baktığında itiraz etmiyor, sadece gülümsüyordu.

"Bana Sirius hangisi diye sorma." sesi sakindi, dudağının köşesi kıvrıktı ama gözleri parıldayan gözyaşlarıyla birlikte kızarmıştı.

"Neden olmasın?" diye merak etti, kaşlarını çattı.

"Her zaman yapıyorsun. Artık pek orijinal değil."

"Beni yaraladın kadın."

Gülümsedi ama gözyaşları yanaklarından aşağı süzüldü. "Sirius..."

"Bana ölecek miyiz diye sorma," sesi düşündüğünden daha soğuktu ve ona baktığında o parlak gözlerden kaçtı. "Herkes böyle bir soru soruyor."

"Orijinal değil..." diye mırıldandı, alt dudağını ısırdı.

Sesinin her zamanki neşeli haliyle çıkması hoşuna gitmedi. Garip bir şekilde uyuşmuştu.

"Sanki bize dalıyorlar," diye mırıldandı, sesi zar zor duyuluyordu, gözleri yine yıldızlara bakıyordu, "Hangisinin Sirius olduğunu sorabilirsin, biliyor musun?"

"Yanında bir Sirius var kadın," diye alay etti ve bir hıçkırık ve kıkırdama karışımı gibi bir ses çıkardı. Kendi sesi tuhaf bir gevşeklik ve bastırılmış kaynar öfke karışımıydı. "Yine de çok uzakta. Herhangi bir anlam ifade etmiyor, özellikle şimdi."

Dediğini görmezden geldi. Gözyaşlarını silerek tekrar konuştu. "Regulus'un ortadan kaybolduğuna, öldüğüne dair şeyler duydum."

"Seçimleri için bedel ödedi," omuz silkti, ifadesini değiştirmedi. "Konuyu değiştirme, Marlene."

"Böyle davranma. Böyle konuşma," kaşlarını çattı, gözleri çelişen duygularla parıldıyordu. "Bu onun hoşuna gider. Eylemlerinin özü bu, çaresizce ihtiyaç duyduğu şey... O  Zaten çoğumuzu aldı. Seni eskiden sevdiğin bir kardeş hakkında böyle konuşturmasına izin verme."

"Regulus kendi yolunu seçti. Nefret ettiğimiz her şeye, savaştığımız her şeye, uğruna ölmek üzere olduğumuz her şeye karşı koymayı seçti!" Dişlerini gıcırdatarak yaslandı. "Ondan ve tüm o lanet aileden nefret etmemi engelleyemezsin."

"Voldemort bunu duymaktan memnun olur," diye huzursuz bir şekilde kıpırdandı. "Çok nefret dolu."

"Cüret etme."

"Ne?" güçlü, ama donuk gözleri ona baktı. "Kusurlarını göstermek için mi? Bunun bir oyun olduğunu mu düşünüyorsun, Sirius? İyilerin kötülüğe karşı görkemli, destansı bir savaşı mı?"

"Aklını mı kaçırdın?" öfkeden dolayı sesi titriyordu "Sence dalga mı geçiyorum? Burada oyun oynuyora mı benziyorum? Benimle dalga mı geçiyorsun?"

"Kardeşin on sekiz yaşında, asla evlenmeyecek, çocuğu olmayacak, ailesi olmayacak, işi olmayacak - Ya asla gerçekleşmeyecek hayalleri ne olacak? Regulus ne olabilirdi merak etmiyor musun?" sesi bir oktav yükseldi "Biz, hepimiz ne olabilirdik? Asla ne olamayacağız?!" Kırık yüksek bir sesle başını avuçlarına gömdü, kontrol edilemeyen ve çılgınca bir hıçkırık dalgası vücudunu sarstı.

Why Do You Love Me || BlackinnonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin