How could I know,one day I wake up feeling more~🎶
Lagu Sweet Night yang dinyanyikan oleh V,BTS bergema dibilikku.Jungwon yang baru balik dari sekolah hairan mendengar lagu-lagu ballad yang aku pasang.
Dia pun masuk kebilikku.Melihat keadaanku yang kelihatan angau,Jungwon menggeleng kepalanya.
"Yah,Yang Wonhee."Kata Jungwon membuatku terkejut.
"Woi!Sape suruh kau masuk tak ketuk pintu ah?"
Jungwon mengetuk pintu bilikku.
"Dah ketuk.Boleh aku masuk?"
"Jinjja,dah masuk pun"
"Nuna~Nuna jatuh cinta ya?"Jungwon mengusikku membuat pipiku memerah.
"Mana ada!Jangan nak main cakap je eh"
"Yalah tu.Wonnie dah kenal sangat ngan Nuna.Mesti Nuna ada boyfriend kan?Sape-sape.Ce cite"Kata Jungwon membuat ku jengkel.
"Aish,jinjja.Kenapalah takleh nak rahsia dari kau ni.Ada.Baru je tadi"Kataku membuatkan Jungwon terkejut.
"Nuna belum direstu lagi.Temukan dia dengan Wonnie baru Wonnie tentukan sama ada dia engam dengan nuna ke tidok😌"Kata Jungwon.Besar kecil je aku tengok lubang hidungnya ni.
"Aish,tak nak.Dah restu dah pun.Bluekk😜"
"Heeh,nuna masih milik Wonnie.Kalau belum minta izin Wonnie,Wonnie takkan benarkan nuna dengan lelaki itu"
"Wtf?Yalah,aku milikmu,so can I kiss you??ppuppu~"Aku memuncungkan bibirku.Jungwon langsung menolak bibirku.
"Jadi byuntae ya?Ish,kata tak suka drama romance,sendiri berdrama kat sini"Ejek Jungwon membuatku geram dan memukul bahunya.
"Haish,shibal namja.Nyah kau dari bilikku.Aku nak menghaluu dulu ya"Aku menolak Jungwon keluar.
"Nuna-ya!"
~♡~
Dengan suasana yang tenang tanpa sedikit pun bunyi,Sunoo duduk dibangku malas kat ruang tamunya yang besar.
Tet tet tet~
Telefon Sunoo berdering.Dia pun mencapai phonenya yang berada tepinya.Melihat nama yang terpapar di skrin phonenya,dia menjawab dengan pantas tanpa perasaan was-was.
"Kau nak apa lagi?"Tanya Sunoo.
"Aku?Aku dah rampas seseorang yang kau suka.Mungkin sahaja ini dapat bayar hutang mu.Kau kan dah bunuh kekasih ku.."Jay tersenyum sinis mengatakan itu.Sunoo semakin geram.
"Yah,kau nak rampas Yang Wonhee dari aku?Kau dah seksa aku!Kau rosakkan diriku!"
"Pantas aja kau menerima semua tu.Kau kan....sinting"
"Aku gila bukan sebab diriku...sebab kau!Kau lebih gila dari ku!Kau yang bunuh Han Sarang dan menuduhku!Aku mohon,kita kan teman.Lepaskan Wonhee??"Rayu Sunoo dengan suara yang sedikit bergetar.
"Teman?Sejak bila bitch.Aku tak pernah berteman dengan lelaki pembunuh macam kau.Kau mesti ingat apa yang kau lakukan,bukan sebab aku..."Kata Jay dengan nada serius.
Flashback~
Sunoo bermain game bersama Heeseung dirumah Sunoo.
"Yah!Kenapa kau tembak aku!"Marah Sunoo.
YOU ARE READING
『 𝐒2ⸯⸯ𝐎𝐆 』𝐏sychopath 𝐋over ♡⃕ 𝙠im sunoo ⸯⸯ ᵉⁿʰʸᵖᵉⁿ
Bí ẩn / Giật gânKim Sunoo,seorang lelaki psycho yang amat kejam.Dia akan menjadikan sesiapa yang menarik minatnya at first sight akan dijadikan isteri. Yang Wonhee,wanita ceria dan cantik yang baru berpindah ke Seoul dan melanjutkan pelajaran dikejutkan dengan wata...