Kita cite pasal Jungwon dulu oke?
Dont forget to vote tau~!🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟Jungwon dan Sunghoon dalam perjalan ke sekolah.Tetibe bunyi hon membuatkan langkah kitorang berhenti.
"Sape pula tu?Cam pernah nampak je kereta ni.."Gumam Jungwon.
"Eh!Ni kereta Jay hyung"Kata Sunghoon "Mwo?!"Jungwon terbeliak.
Tingkap kereta dibuka.Kelihatan Hyesoo juga berada disitu.
"Eh,Sunghoon...Jungwon.Jomlah naik.Hyung hantar"Kata Jay sambil mengukirkan senyuman yang sinis.Jungwon memandang Sunghoon dan memberi isyarat dia taknak.
"Baiklah,jomlah naik Won"Kata Sunghoon.Jungwon hanya mengeluh dan masuk ke tempat belakang.
~♡~
Sepanjang berada dalam kereta,Jungwon hanya mendiamkan diri.
"Jungwon-ah,nuna kamu ke mana?Tak pernah datang sekolah"Kata Jay.
"Takkan hyung tak tahu?Hyung kan boyfriendnya"Balas Jungwon.Sunghoon memukul perlahan peha Jungwon.
"Jungwon masih tak suka hyung ke?"Pertanyaan Jay hanya dipulaukan.
Dalam hati Jay nak saja dia siat-siat daging budak kambing ni hidup ii.Nasib je depan budak ii dan adiknya.
"Eh,kita dah sampai.Oppa,Hyesoo pergi dulu."Kata Hyesoo.
"Eung,hati ii tau"Kata Jay.Mereka bertiga pun keluar dari kereta Jay.Jungwon seperti badmood selepas bertemu dengan Jay tadi.
"Weh,Jungwon kau ok tak?"Tanya Hyesoo.
"Ok kot"
"Kau ni garang sangatlah Won kat Jay hyung tu.Dia kan bakal abang ipar mu"Kata Sunghoon membuatkan mata Jungwon membulat.
"Kau nak aku kahwin ngan Hyesoo?!"
Hyesoo memukul kepala Jungwon.Begitu juga dengan Sunghoon.
"Takde maknenye kau kahwin ngan Hyesoo..Kan Nuna mu pacar Jay hyung"Kata Sunghoon.
"Ish,sakit tau korang dua ketuk.Yaish,dahlah.Jom masuk kelas!"Jungwon langsung pergi meninggalkan Sunghoon dan Hyesoo.
"Yah!Tunggu kitorang!"
Jay hanya memerhatikan gerak-geri Jungwon berlalu pergi.
"Kau tunggu budak...Kau dah salah orang untuk merajuk..."
~♡~
Ni-ki dan Jake duduk ditepi Sunghoon manakala Jungwon sedang terbaring menekan ii pennya kek orang ga jelas.
Yeol dan Hyesoo memakai makeup.Biaselah,remaja katanya.
"Duh,Korang ni buat apa nak pakai makeup segala bagai?Korang dah cukup cantik pun"Kata Sunghoon.
"Suka hati kitorang ler nak pakai apa.Napa?Nak pakai?"Tanya Yeol.
"Ish,merepek.Woi,Jake.Kau tak nak cakap apa ii ke kat yeoja chingu mu ni?"Tanya Sunghoon.
"Nak kata apa?Dia pakai apa pun tetap canti dimataku"Kata Jake selamba membuatkan Yeol happy.
"Neh,dengar tu?Aku pakai apa ii pun tetap cantik"
"Dia kata begitu sebab kau yeoja chingu nya"Kata Hyesoo pula.
"Yah!Kau pakai makeup ni sebab nak tarik perhatian sunghoon ke?"Tanya Yeol mebuatkan Hyesoo terkejut.Sunghoon memutarkan bebola matanya melihat Hyesoo.
YOU ARE READING
『 𝐒2ⸯⸯ𝐎𝐆 』𝐏sychopath 𝐋over ♡⃕ 𝙠im sunoo ⸯⸯ ᵉⁿʰʸᵖᵉⁿ
Mystery / ThrillerKim Sunoo,seorang lelaki psycho yang amat kejam.Dia akan menjadikan sesiapa yang menarik minatnya at first sight akan dijadikan isteri. Yang Wonhee,wanita ceria dan cantik yang baru berpindah ke Seoul dan melanjutkan pelajaran dikejutkan dengan wata...