PSYCHOPATH LOVER
" Uwah udara segar !" Mata yang memandang kearah langit beserta dengan angin sayu yang mengusap lembut di kulit aku hayati.
Jungwon yang melihatku tersenyum sambil membawa beg yang berisi baranganku memandangkan hari ini merupakan hari dimana aku akhirnya dapat pulang ke rumah daripada tidur yang lama.
" Nuna nak pergi mana-mana tak sebelum kita pulang ?" Tanya Jungwon.
" Lebih baik kalau kita pulang dulu..." Jawabku dengan nada yang sedikit tidak bermaya. Mungkin kerana aku terlalu banyak memikirkan hal setelah bangun dari tidur yang panjang.
" Okay "
-...-
Setibanya dirumah Jungwon, aku memandangnya dengan pandangan yang confused.
" Uwon-ah " panggilku dengan lembut.
" hm ?"
" Uwon sewa rumah ni ? "
Pergerakan jungwon terhenti seketika sebelum iris matanya menatap mataku dan menghela nafas.
" Sebenarnya, rumah ini Heeseung-hyung yang beri.... Sebagai hadiah terakhir sebelum dia....menghilangkan diri. Sampai sekarang uwon tak tahu hyung kat mana " Jelas Jungwon dengan wajahnya yang sedikit muram. Aku mengangguk kecil, faham akan penjelasan Jungwon dan mendekatinya.
Aku mencapai tangan Jungwon dan memeluknya dengan erat.
" Maafkan kakak...Semua ni takkan terjadi kalau bukan sebab kakak..."
Jungwon menggelengkan kepalanya dan membalas pelukanku kembali.
" Tidak, ini bukan salah sesiapapun... Jadi kakak jangan salahkan diri kakak hmm ?"
Aku tersenyum kecil. Aku ingin dengar apa yang telah berlaku sepanjang aku tidur, Uwonku telahpun menjadi matang daripada sebelum ini, aku ingin tahu semuanya.
Hidup baru haruslah dimulakan dan lupakan masa silam yang gelap.
꒰ — ꒱
" Doktor Jeon, macam mana dengan keadaan Sunoo ?" Mrs Kim, ibu sunoo yang sekarang sedang berada di pejabat doktor yang menguruskan masalah Sunoo, yang bernama Jeon Wonwoo.
Wonwoo menggelengkan kepalanya dan memberi tatapan simpati, cukup untuk Mrs Kim memahaminya.
Mrs Kim meraup wajahnya dan menghela nafas.
" Memang tidak ada cara untuk memulihkannya kembali ? Langsung tak ada ?" Tanya Mrs Kim.
" Kami sedang berusaha untuk mencari jalan lagi" Kata wonwoo sambil menaikkan kaca mata yang dia kenakan dengan benar kembali. Wonwoo berasa simpati melihat keadaan Mrs Kim dengan anaknya yang mempunyai masalah mental yang amat teruk. Wonwoo meletakkan kedua belah tangannya diatas meja.
" Saya percaya Sunoo boleh sembuh lagi, Mrs Kim harus bersabar ..."
꒰ — ꒱
YOU ARE READING
『 𝐒2ⸯⸯ𝐎𝐆 』𝐏sychopath 𝐋over ♡⃕ 𝙠im sunoo ⸯⸯ ᵉⁿʰʸᵖᵉⁿ
Mistério / SuspenseKim Sunoo,seorang lelaki psycho yang amat kejam.Dia akan menjadikan sesiapa yang menarik minatnya at first sight akan dijadikan isteri. Yang Wonhee,wanita ceria dan cantik yang baru berpindah ke Seoul dan melanjutkan pelajaran dikejutkan dengan wata...