Jake berjalan beriringan bersama Yeol dan Niki sehingga tiba disekolah.Sekali pun mereka tak pernah terlepas pandang kelas sebelah mereka.
Sosok Sunghoon,Jungwon dan Hyesoo masih tidak datang kesekolah hampir seminggu.
Mendengar kabar dari mereka bertiga pun tak ada,rumah kosong,panggilan tak dijawab,mana perginya budak bertiga ni.
"Korang rasa diorang ni kena culik ka?"Pertanyaan Jake membuatkan Niki dan Yeol mengetuk kepala Jake.
"Yah!Sakitlah -,- "Rungut Jake mengusap kepalanya.
"Mulut tu jaga sikit.Kalau benar cam mana?Nak tanggung mulut masin tu?"Bebel Yeol.Jake memuncungkan bibirnya mencebik teman wanitanya itu.
"Neh,kan dah kena marah oleh girlfriend.Aku curiouslah apa yang jadi dengan dorang tiga ni.Tak pernah pula terjadi perkara ni"Kata Niki.
"Kita doakan jelah diorang oke..Hmm.."Keluhan berat keluar dari mulut Yeol.Jujur dia amat merindui teman baiknya itu.Dia jugalah tempat Yeol selesa untuk berbual rancak.
Bahu Yeol kini menjadi tempat mendarat lengan Jake.
"My girl,jangan risau.I here for you.Dont make me sad with your reaction okay?"Ujar Jake tersenyum manis membuatkan Yeol membalas senyumannya.
"Okay,I promise"Jari kelingkingnya disatukan dengan jari kelingking Jake.Niki malas nak layan drama melayu mereka ni.
;Aku single aku diam.
Sibuk Jake dan Yeol berbual rancak,kelibat crush Niki,Bomi lalu disebelahnya membuatkan dia teruja.
;Lantak ah,aku pergi bukan diorang perasan.
Niki meninggalkan Jake dan Yeol lalu berjalan bersebelahan Bomi.
"Anyeong!"Kata Niki memulakan bicara.Bomi yang hairan langsung membalasnya dengan senyuman.
Dapat senyuman dari crush cukup membuatkannya berdebar.
"Awak nak kemana?"Tanya Niki.
"Nak pergi library jap.Cari buku"Balas Bomi
"Rajin ya awak lawat library.Hampir setiap hari tak pernah tak masuk sana"
"Kalau nak pandai,harus pergi sana.Tuntut ilmu banyak-banyak.Awak takde kerja ke?Asyik ganggu saya je"Perli Bomi membuatkan Niki tersipu-sipu malu.
"Sekarang takde.Kerja saya ngurat awaklah"Jawapan yang keluar dari mulut Niki membuatkan pipi Bomi merona merah.Perut Niki disiku.
"Merepek.Dah,pergi sana.Saya nak belajar"Bomi mempercepatkan langkahnya meninggalkan Niki yang tergelak kecil dengan perangainya.
"Comel"Gumam Niki.
━━━━•❅•°•❈•°•❅•━━━━
Hyesoo menatap photo Sunghoon bersamanya sewaktu berumur 15 tahun itu.
"Maafkan aku juga Sunghoon.Aku dah kehilangan teman terbaik yang pernah hadir dalam hidupku..Aku minta maaf---"Air mata Hyesoo mengalir deras keluar dari kelopak matanya mengalir ke pipi.
Keluarga dia memang layak menerima hukuman.Patutkah Hyesoo bunuh diri untuk menamatkan kekejaman abangnya?
"Jika itu dapat membuatkan oppa berubah,aku memang taknak hidup.Biar aku dapat pembalasan diatas sana..."Hyesoo lekas bangun dan melangkah kebilik air.Tub mandi yang berisi air itu dipandang kosong.Kaki mulusnya mula masuk kepermukaan air sehingga tubuhnya sekali.
YOU ARE READING
『 𝐒2ⸯⸯ𝐎𝐆 』𝐏sychopath 𝐋over ♡⃕ 𝙠im sunoo ⸯⸯ ᵉⁿʰʸᵖᵉⁿ
Mystery / ThrillerKim Sunoo,seorang lelaki psycho yang amat kejam.Dia akan menjadikan sesiapa yang menarik minatnya at first sight akan dijadikan isteri. Yang Wonhee,wanita ceria dan cantik yang baru berpindah ke Seoul dan melanjutkan pelajaran dikejutkan dengan wata...