"Wonhee...Bangun sayang..."Suara seorang wanita pada ketika itu menyedarkanku seketika.
Mataku yang tertutup dibuka perlahan-lahan sehinggalah melihat sosok tubuh yang berada dihadapanku.
"Mama..?Papa..?"Mataku terbungkam melihat ibubapaku berada dihadapanku dalam keadaan sihat walafiat.
"Ini kami sayang."Kata Papa.Air mata tidak dapat ditahan lagi daripada jatuh membasahi pipi.Aku dengan pantas memeluk tubuh mereka dengan begitu erat sekali seperti tiada hari esok.
"Maafkan kami kerana tidak ada disisi kamu berdua dalam keadaan susah..."Gumam Mama.
Aku menggelengkan kepalaku.
"Tak apa mama...Wonhee kuat.Wonhee akan berusaha menyelamatkan hidup wonhee dan Wonie..."Ujarku sambil menangis teresak-esak.
Luluh hati seorang ibu dan ayah melihat anak mereka begitu tabah menghadapi dugaan yang berat ini.
"Mama tahu Wonhee tidak kuat menghadapinya..Tetapi kamu berusaha untuk menjadi kuat...Anakku...Ibu akan sentiasa berada disisi kamu walaupun tidak dapat membantu kamu nak...hikss hiks ....."
"Papa juga sayang.Papa minta maaf sebab meninggalkan kamu berdua sendirian...Papa...minta maaf..."
Sedih hatiku melihat mereka berdua meminta maaf sambil menangis teresak-esak.
Aku mengusap air mata mereka berdua sambil mengukirkan senyuman.
"M-mama dan papa b-boleh pergi dari sisi wonhee..Wonhee taknak mama dan papa lihat Wonhee terseksa"
Ayahku dan ibuku mengukirkan senyuman kepadaku.
"Terima kasih Wonhee kerana membesar dengan baik...."Kata mereka.Aku langsung memeluk erat tubuh mereka berdua.
~❤️~
"Arg..."Tubuhku terasa semakin pedis apabila kembali tersedar dari dunia mimpi.Kelopak mataku terasa berat untuk dibuka.
Tetapi,aku merasakan seperti tangan seseorang sedang mengusap pipiku.
"Nuna....."Suara yang hadir diruangan iyu membuatkan aku langsung tersedar dari tidur.Mataku dibuka secara perlahan-lahan.
"Wonie-ah..."Sosok yang amat kurindukan.
Yang jungwon..
"Nuna-!"Jungwon langsung memeluk erat tubuhku melepaskan rasa rindu yang terkumpul selama ini.
Aku juga melakukan perkara yang sama.
Abaikan rasa sakit,aku rindu dia.
"Nuna kemana..?Kenapa badan Nuna luka-luka macam ni...?"Soal Jungwon dengan mata yang berkaca-kaca.
Aku tersenyum lalu mengusap air matanya yang mengalir setitis demi setitis.
"Semua tu tak penting.Yang penting wonie dan nuna dah bertemu."
"Emm—!"
Aku memandang ruangan kamar tersebut.
"Kita kat rumah....."
"Jay hyung."Balas Jungwon.
"Dia mana?"Tanyaku kepadanya.Jungwon menggelengkan kepalanya tanda tidak mengetahui keberadaan jay.
Aku menghembuskan nafas berat.
~❤️~
"Huh,penat—?"Tanya Sunoo yang telah mengepung Nara yang hampir terjatuh kebelakang jurang yang dalam.
YOU ARE READING
『 𝐒2ⸯⸯ𝐎𝐆 』𝐏sychopath 𝐋over ♡⃕ 𝙠im sunoo ⸯⸯ ᵉⁿʰʸᵖᵉⁿ
Misterio / SuspensoKim Sunoo,seorang lelaki psycho yang amat kejam.Dia akan menjadikan sesiapa yang menarik minatnya at first sight akan dijadikan isteri. Yang Wonhee,wanita ceria dan cantik yang baru berpindah ke Seoul dan melanjutkan pelajaran dikejutkan dengan wata...