Pintu bilik kurungan itu ditutup rapat selepas pandangan Sunoo menatap tubuh lemahku.
Gelap dan menyakitkan.
Tidak cukup menerima tendangan penalti dari lelaki psycho itu,tubuhku pula dihiasi dengan torehan pisau.
Nak keluarkan air mata pun sukar kerana terasa seperti dah kering.Sunoo bukan dirinya yang biasa...Dia dah berubah sepenuhnya.Tak ada secebis kasih sayang yang terpapar dari pandanganya.Hanya kekejaman.
"H-Heeseung....Tolonglah bawa Sunoo kerumah sakit.....Aku tak tahan...."Gumamku sendirian diruangan sunyi itu.
━━━━•❅•°•❈•°•❅•━━━━
Heeseung menerima panggilan dari Jay untuk menemukannya dihospital selepas menerima kabar tentang keadaan adiknya.
Sampai dihospital,dia melilau mencari kelibat Jay.
Sosok Jay duduk ditepi tangga didekati.
"J-jay,"Heeseung duduk disebelah temannya itu.Pandangan lelaki itu sayu,seperti pandangan pertama kali mereka bertemu.
"Aku bersalah atas kematiannya..."Gumam Jay perlahan.Heeseung mengeluh berat dan memegang bahu temannya itu.
"Kau tak salah,ini semua takdir."
Tiba-tiba sahaja,gelak tawa Jay yang riang membuatkan bulu roma Heeseung menegak.Apa yang merasuki Anak Zzay ni?
"Aku nak Sunoo merasakan hal yang sama."Tutur Jay membuatkan Heeseung mengerutkan dahi.
"K-kau nak buat apa?"
"Bagi Yang Wonhee padaku,biar lelaki itu meroyan macam orang gila.Boleh tak?"Iris mata Jay tepat memandang mata Heeseung yang sudah berpeluh.
"B-boleh.Habistu Nara macam mana?Nak dia mati ditangan Sunoo?"Tanya Heeseung.
"Wanita pelacur tu dua kali lima je dengan Sunoo.Sunoo membuaya,dia mengucing.Faham?"
"B-baik.Faham"
"Great.Aku nak pulang"Balas Jay selamba sebelum melangkah pergi meninggalkan Heeseung sendiri disitu.
"Ewah ewah,tadi bukan main sedih.Sekarang selambah macam muka tembok nak kena penumbuk.Hm...Kesian Hyesoo..."
━━━━•❅•°•❈•°•❅•━━━━
Jay memulas tombol pintu tempat Jungwon berada.Langkah kakinya disusun mendekati budak yang bersedia memeluk tubuh itu.
Badannya direndahkan sedikit agar dapat menatap wajah Jungwon yang menggigil ketakutan.
"Hey,aku ada permintaan"Kata Jay membuatkan Jungwon mengerutkan dahi.Tetapi kepalanya masih setia merenung lantai.
"A-apa?"
"Aku akan bawa Nuna mu tinggal sini"Ujar Jay membuatkan wajah budak itu mengangkat wajahnya
"B-benar??A-aku rindu Nuna----"Mata Jungwon mula berkaca bila menuturkan ayat tersebut.
"Aku bagi kau freedom lepasni.Tapi satu je.Jangan jejakkan kaki ketanah bumi jika taknak tidur berselimutkan tanah satu badan"Tegas Jay membuatkan Jungwon mengangguk lemah.
Kenapa mood anda membaik Jay?
━━━━•❅•°•❈•°•❅•━━━━
YOU ARE READING
『 𝐒2ⸯⸯ𝐎𝐆 』𝐏sychopath 𝐋over ♡⃕ 𝙠im sunoo ⸯⸯ ᵉⁿʰʸᵖᵉⁿ
Mystery / ThrillerKim Sunoo,seorang lelaki psycho yang amat kejam.Dia akan menjadikan sesiapa yang menarik minatnya at first sight akan dijadikan isteri. Yang Wonhee,wanita ceria dan cantik yang baru berpindah ke Seoul dan melanjutkan pelajaran dikejutkan dengan wata...