Aku duduk disofa pejabat Mr.Kim dengan perasaan yang tidak enak seperti merasakan akan ada sesuatu yang Mr.Kim nak buat.
Mr.Kim menyediakan coffee untukku.
"Minumlah dulu.Baru kita mula berbicara"Kata Mr.Kim dengan senyuman sinisnya.Aku sedikit corious dengan makna senyuman itu.
;Itu senyuman psychopath.Dia ni memang spesies dengan drama betul...
"Kau takut aku letak ubat tidur??"Tanya Mr.Kim tiba-tiba membuatku terbeliak.
"Ada ubat tidur ka dalam ni??!"Aku terkejut.
"Aku belum kata ia ada ke tidak..Ternyata kau bodoh ya"Kata Mr.Kim membuatku geram.Ini kali kedua dia mengatakan aku bodoh.Aku pun meminum coffee itu dengan perasaan ragu-ragu.Kot-kot betul apa yang Jay kata dia ni seorang psiko.
"Ok,sekarang.Baru kita boleh start perbicaraan kita"Kata Mr.Kim dengan senyuman sinisnya membuatku hairan.Kepalaku terasa amat berat selepas meminum air itu.
"Mr.Kim---letak ubat t-tidur ka dalam coffee tu?----"
"Bukan ubat tidur.Ubat agar kamu dapat bersetuju dengan apa yang aku cakap dalam masa 2 jam"Kata Kim Sunoo membuatku terbeliak.Memang betul dia ni psychopath...
"A-apa yang kau nak......."
"Sekejap je.Aku nak kau setuju dengan ala yang aku ucapkan.Malam ni ikut aku kerumahku..."Kata Kim Sunoo.
"N-ne......"Ketika itu,ubat mula mengambil alih tubuhku membuatkan aku tidak dapat menolak permintaannya.Kisah Kim Sunoo yang sebenar bermula sekarang....
┏━━━━•❅•°•❈•°•❅•━━━━┓
┗━━━━•❅•°•❈•°•❅•━━━━┛Jungwon pulang bersama Sunghoon dan Hyesoo memandangkan rumah mereka satu jalan dengan Jungwon.
"Jungwon-ah,kau kata kau ada kakakkan??"Tanya Hyesoo.
"Eung,wae??"
"Namanya....Yang Wonhee??"
"Eo?Eotteokkae arasso??"
"Ani,abangku berteman dengan kakakmu.Tapi....aku harap kau minta Eonni mu jauhkan diri dari nya ya??"Pertanyaan Hyesoo membuatkan Jungwon hairan.
"Waeyo??"
"Walaupun aku tidak tinggal dengan abangku,ada seseorang yang bagitau aku ni"
"Eo?Aku tak fahamlah..."Jungwon semakin bingung.
"Sebenarnya..."Sunghoon pula yang menjelaskan semuanya kepada Jungwon.
┏━━━━•❅•°•❈•°•❅•━━━━┓
┗━━━━•❅•°•❈•°•❅•━━━━┛Sunoo memandu kereta manakala aku duduk dibangku sebelahnya dengan mata yang tidak jelas sangat untuk melihat situasi.Tiba-tiba,kereta pun berhenti disebuah rumah besar.
"Kita dah sampai~~"Suara Kim Sunoo sedikit comel dari biasa.Dia menepuk-nepuk pipiku dengan lembut.
"Ireona~Kita dah sampai~"Kata Sunoo.Aku mengedip-ngedipkan mataku yang kabur sehingga aku menyedari sekelilingku.Aku bingung.
"Aku kat mana ni??"Tanyaku sedikit takut.Sunoo tersenyum bagaikan budak kecil.
"Kat rumahku~Jomlah,aku ada nak tunjukkan sesuatu"Kata sunoo.Aku tak percaya face expressionnya boleh berubah mendadak begitu.Salah makan ubat kah ajussi ni??Sunoo menarikku tetapi aku menahan tanganku.
YOU ARE READING
『 𝐒2ⸯⸯ𝐎𝐆 』𝐏sychopath 𝐋over ♡⃕ 𝙠im sunoo ⸯⸯ ᵉⁿʰʸᵖᵉⁿ
Mystery / ThrillerKim Sunoo,seorang lelaki psycho yang amat kejam.Dia akan menjadikan sesiapa yang menarik minatnya at first sight akan dijadikan isteri. Yang Wonhee,wanita ceria dan cantik yang baru berpindah ke Seoul dan melanjutkan pelajaran dikejutkan dengan wata...