🔼18

998 156 29
                                    

Semasa ketiadaan Sunoo dirumah,aku berfikir cara agar terlepas dari psikopat itu.

"Aish!Kenapa otakku blank tak dapat fikir apa-apa jalan penyelasaian?!Sayang je aku nonton drama."Getusku geram sambil mengelap frame.

"Aku nak ke sekolah...And aku rindu kat Jungwon...dan Jay..my boyfriend..."Gumamku sendiri.

~♡~

Sunoo sedang mengajar dikelas Jay.Jay hanya memerhatikan cincin yang berada di jari manis sebelah kiri Sunoo dengan pandangan tajam.

"Mesti cincin nikah atuiilah"Getus hati Jay akibat cemburu.Kalau diikutkan,nak je dia pergi rampas Wonhee tapi ikut plan.Pelan ii,kalau dah tiba masanya,aku rampas semuanya.

"Psst,Jay."Panggil Beomgyu yang berada disebelah kirinya memanggilnya dengan suara yang perlahan.

"Em?"

"Kau ni gila ke taknak siapkan kerja yang Mr.Kim bagi?"Bisik Beomgyu

"Macam tak biasa aku tak siap kerja kat kelas dia ni"

"Ish,kau ni.Kalau ya pun buatlah.Kesian tau Mr.Kim tu balik ii denda kau."

"Kau kesiankan dia buat apa?Aku yang kena denda dia pula yang dapat simpati"

PAK!

Satu kelas terkejut dengan bunyi pukulan pembaris besi yang Sunoo pukul dimeja.

"Choi Beomgyu,Jay Park.Pergi lari padang 100 pusingan"Kata Sunoo dingin membuatkan Beomgyu meremang.

"B-baik"Kata Beomgyu.Jay tidak membalas apa malah dengan penuh keyakinan dia keluar dari kelas itu.Anak Park ni memang mantap.

"Yah,gatchi ga"Bisik Beomgyu mengejar Jay yang meninggalkannya.Satu kelas memang tak berani nak bersuara ketika tiba waktu pembelajaran Mr.Kim.Apatah lagi tidak menyiapkan kerjanya dalam tempoh yang ditetapkan.

Jay tu memang selalu tak siapkan.Kalau dia rajin,dia buatlah.Kalau tak,apakan daya nak paksa.

~♡~

Jay berlari bersama Beomgyu.Baru 5 pusingan diorang buat.Mana taknya,padang tu dahlah luas.Makan masa 3 minit untuk buat satu pusingan.Inikan lagi 100?!

"Beomgyu,kau rasa aku ni jahat ke?"Tanya Jay selamba.

"Kau?Kalau dilihat penampilan memang jahat macam fakboi"Balas Beomgyu membuatkan Jay terkejut.

"Mwo!?"

"Hehe,berdasarkan penampilan.Kalau kenal kau,kau memang baik"Puji Beomgyu.Jay langsung tak memberikan apa ii reaksi terhadap jawapan Beomgyu

;Ish,aku baik?Aku lebih teruk dari yang kau sangkakan..

"Jay?Kau ngelamun apa?"Tanya Beomgyu.

"Aniyo,dahlah.Kita teruskan.Dapat buat abs free"Kata Jay membuatkan Beomgyu ketawa.

"Ya tak ya juga kan.Jom ii,kena berusaha!"

~♡~

Sunoo bertemu Heeseung selepas kelas Sunoo selesai.

"Macam mana dengan Yang Jungwon?"Tanya Sunoo.

"Dia oke seperti biasa.Jay masih tak buat benda tak baik lagi."

"Kalau macam tu baguslah.Jangan biarkan dia tahu keadaan sebenar kakaknya kalau tak....dia akan mati ditanganku"Kata Sunoo dengan muka dingin.Heeseung mengangguk.

『 𝐒2ⸯⸯ𝐎𝐆 』𝐏sychopath 𝐋over ♡⃕   𝙠im sunoo ⸯⸯ ᵉⁿʰʸᵖᵉⁿWhere stories live. Discover now