Jay membetulkan rambut blondenya yang sedikit hambur akibat tiupan angin.
Tiba-tiba dia melihat Jisoo memberi cup berisi coffee mungkin,kepada Sunoo yang duduk sedikit jauh darinya.
Jay tersenyum sinis melihatnya.
"Kau akan musnah Sunoo,aku benci tengok kau bahagia..."
Dding~
Handphone milik Jay berbunyi.Nama Heeseung terpapar dan dia menjawabnya.
"Apasal tak jumpa je?"Tanya Jay
"Aku nak tanya satu hal.Boleh kita kat caffee I-LANDER?"Tanya Heeseung.
"Oghey"
~♡~
Jungwon bersama Sunghoon didalam kelas kerana Jungwon taknak makan.
Puas dah Sunghoon pujuk tetapi dia tetap berdegil.
Disebabkan itu,Sunghoon memanggil Jake dan Ni-ki untuk memujuk Jungwon yang tiber merajuk itu.
"Yah,Jungwon.Apasal ni taknak makan?"Tanya Jake.
"Aku tak sedap hatilah.Aku dapat rasakan Nunaku dalam bahaya"Kata Jungwon sedikit dingin.
"Duh,kalau kitorang boleh tolong dah lama kitorang buat but..Nuna kau tak tahu kat mana sekarang."Kata Jake lagi
"Ish,aku hanya perlu jumpa ajussi haritu!Tapi siapa dia?Bodoh ah"Getus Jungwon.
"Anak kambing mengamuk.Sabar-sabar.Mohon bertenang"Kata Sunghoon sempat lagi membuat lawak.
"Korang,tadi aku nampak Hyesoo tu lain semacam je bila lalu kelas kitorang.Dia oke tak?"Tanya Niki membuatkan wajah Jungwon bingung.
"Yake?Aku tak perasan pula"Gumam Jungwon.
"Kau tu memang taklah nak perasan."
"Aku perasan juga dia lain semacam sejak pagi tadi."Kata Sunghoon.
"So,kau taknak ke buat dia happy?"Tanya Jake kepada Sunghoon membuatkan dia pelik.
"Apasal aku?"
"Eih,macam aku tak tahu kau suka dia.Kan?"Usik Jake membuatkan Sunghoon mula mengukirkan senyuman.
"Patutkah aku buat dia happy?But how?"
"Cehh,dah agak dah.Ice prince dah jatuh cinta ngan cute girl"Kata Ni-ki pula.
"Ehe,apa pula korang ni"
Sibuk mengusik Sunghoon,Jungwon masih masamkan muka akibat hal kakaknya dan...Pasal Sunghoon menyukai Hyesoo.
;Ish,semualah!Aku patut moveon!
~♡~
Aku seperti biasa melakukan tugas yang Sunoo berikan padaku ketika ketiadaannya dirumah.
Aku sempat lagi menatap cermin bingkai lalu mengukirkan senyuman
"Neo jinjja neomu ippeo,Yang Wonhee.Hmm,bagaimana eh aku nak buat Sunoo membaik?Kalau aku jadi manja dia pula jadi singa mengaum nanti.Ape ya?...."
Otakku tak dapat nak berfikir apa yang harus kulakukan.
Omma Sunoo juga entah kenapa yakin sangat aku dapat ubah Sunoo.
Entah-entah makin teruk sebab perangai nakalku adalah.
Iris mataku melihat pemandangan pokok dari luar jendela rumah.Berharap sangat aku dapat melihat apa yang berlaku kat dunia luar.
YOU ARE READING
『 𝐒2ⸯⸯ𝐎𝐆 』𝐏sychopath 𝐋over ♡⃕ 𝙠im sunoo ⸯⸯ ᵉⁿʰʸᵖᵉⁿ
Mystery / ThrillerKim Sunoo,seorang lelaki psycho yang amat kejam.Dia akan menjadikan sesiapa yang menarik minatnya at first sight akan dijadikan isteri. Yang Wonhee,wanita ceria dan cantik yang baru berpindah ke Seoul dan melanjutkan pelajaran dikejutkan dengan wata...