Tibalah hari yang paling mendebarkan.Hari pernikahan antara aku dengan Sunoo.Aku langsung tak tahu kat mana diadakan majlis ini dan siapa yang akan dijemput.Kad jemputan pun langsung tak ada kitorang lakukan.
"Baju pengantin ni mana pula?...Kata nak nikah tapi takde.."Gumamku kat dalam bilik selepas keluar dari kamar mandi.
BUSH!!
Sesuatu yang keras mengenakan belakang kepalaku membuatkan aku langsung pengsan tak menyedarkan diri.
Sunoo tersenyum sinis melihat Wonhee yang dah tumbang akibat pukulannya.
"Lets start dear..."
~♡~
Suasana yang hening membuatkan mataku terbuka perlahan-lahan.Kepalaku terasa amat berpusing-pusing.
"Apa jadi ni..."Aku mengingati apa yang berlaku sebentar tadi.Rupa-rupanya,aku dipukul membuatkan aku pengsan.
"Aku kat mana ni..!Apasal bau busuk ni.."Kerusi kayu diukir corak batik aku duduk.Bajuku juga disarungkan baju putih yang canti sekali iaitu baju pengantin.
"Takkan kot Sunoo pakaikan ni..?!"Mukaku mula memerah.Takkanlah Sunoo dah melihat semuanya...!Aku melihat sekeliling.Suasana sekelilingku amat seram.Alat seksaan,suntikan,rantai besi,tukul,membuatku ketakutan.
"Sunoo?Awak kat mana...?"Kataku tergagap-gagap.
"Dah bangun?Lama Sunoo tunggu"Suara Sunoo yang muncul disebalik pintu membuatku terbeliak.Dia mengenakan suit hitam putih dan berpenampilan kemas.Dia memegang bunga yang canti sekali.
"T-tempat apa ni Sunoo?.."
"Inilah tempat kahwin kita.Kenapa?Tak suka ke?"Tanya Sunoo.Aish,namja hanat ni.Memanglah aku tak suka!Ini neraka!
"Er....Takkan kat sini..?"
Sunoo perlahan-lahan mendekatiku.Aku mengundurkan langkahku tetapi Sunoo menghentikanku.Tangannya mula menjalar dipinggangku.
"Kau undur,segala dalam bilik ni akan hinggap ditubuh cantikmu itu.."Kata Sunoo smirk membuatku ketakutan.
"Jangan takut,ini kan hari nikah kita.Takyahlah bawa tetamu bagai.Cukuplah anak anjing kat tepi tu"Sunoo menoleh kearah hujung dinding itu.Aku perlahan-lahan menoleh kesitu.Bertapa terkejutnya aku melihat anak anjing itu berlumuran darah.Patut bau busuk!
"Tapi itu dah mati.."
"Apa-apalah.Jangan banyak mulut..Kita start ye.."Sunoo membuka kotak cincin dan kelihatan ada dua buah cincin yang bercorak kecil.Dia mengambil satu untuk disarungkan ditanganku dan satu lagi aku akan menyarungkan ditangannya.
Masuk je cincin kat jariku,tanganku menggeletar untuk memasang kat jari manis Sunoo.
"Masuk je cincin ni,kita dah jadi pasangan yang sah"Kata Sunoo sinis.Ish!Pandai-pandai je dia buat undang-undang kawin sendiri!Kalau nak sah kenalah ada saksi!
Aku menyarungkan cincin itu kat jari manis Sunoo.
"Wow,kita dah nikah."Sunoo menatap wajahku yang berpeluh.Dia langsung mengusap peluh diwajahku.
"Jangan takut,takkan kau takut ngan aku?"Tanya Sunoo.Woi!Sape yang takut ngan kau siot.!
"Kita dah sah nikah.Jomlah kita keluar.Kat sini tak selesa"Kataku membuatkan Sunoo langsung membuat muka serius.
"Sape bagi kebenaran kau untuk keluar.Kita belum selesai lagi.Setiap pasangan haruslah berciuman..kan?"Mendengar apa yang Sunoo katakan membuatkanku terbeliak.
YOU ARE READING
『 𝐒2ⸯⸯ𝐎𝐆 』𝐏sychopath 𝐋over ♡⃕ 𝙠im sunoo ⸯⸯ ᵉⁿʰʸᵖᵉⁿ
Misteri / ThrillerKim Sunoo,seorang lelaki psycho yang amat kejam.Dia akan menjadikan sesiapa yang menarik minatnya at first sight akan dijadikan isteri. Yang Wonhee,wanita ceria dan cantik yang baru berpindah ke Seoul dan melanjutkan pelajaran dikejutkan dengan wata...