Mr.Kim Sunoo memerhatikan Wonhee dari jendela penjabatnya sambil senyuman sinis terpapar diwajahnya
•
Selesai melawat-lawat sekitar kolej itu,Jay mrmbawaku masuk kedalam kelas aliran Seni bidang music.Setibanya disana,semua mahasiswa dan mahasiswi menatapku.
' wah,cantiknya dia. '
' itu ke mahasisiwi baru? '
Jay tersenyum melihatku.
"Baiklah,hey class!Ni dia budak baru aliran kita!Wonhee,kenalkanlah dirimu."Kata Jay.
"Anyeonghaseyo yeorobun.Yang Wonhee imnida"
"WUHOO!BERTUAHNYA ALIRAN KITA ADA SI CANTIK DAN SI KACAK!MEREKALAH PASANGAN SEPADAN TAHUN NI!"Teriak salah seorang pelajar yang dikenali sebagai Heeseung.
"Aih,merepeklah korang ni.Wonhee,duduklah sebelahku"Kata Jay.
"Eung"Jay pun menunjukkan tempatku yang berada disebelahnya.Semua mula berkerumun dimejaku dan soalan bertalu-talu muncul dimulut mereka.Aih,baru first day dah famous .Hehe,sorrylah .Bongkak pula dah.
•
"Wonhee,kau ada rancangan tak lepas ni??"Tanya Jay memandangkan ini subjek terakhirku buat harini.
"Hmm,takde pula.Nape??"
"Cool,jom kita keluar lunch.Aku be---"
"Excuse me,Saya ada benda nak discuss dengan Yang Wonhee"Belum sempat Jay menamatkan perbicaraannya,suara yang familier ditelingaku kedengaran mencelah kami membuatkan kami menoleh kearahnya.Dia adalah Mr.Kim Sunoo.
"Anyeonghaseyo,saem"Kataku tunduk 90°darjah.
"Discuss pasal apa?"Tanya Jay tiberr.
"None of your business.Wonhee,ikut saya"Kata Mr.Kim tetapi Jay mrlindungiku membuatkan aku bingung.Melihat wajah Mr.Kim,dia sedang tersenyum sinis yang penuh 1000 makna.Suasana memang agak canggung.Aku menyentuh bahu Jay dengan jari telunjukku.
"Jay-ssi,takpelah.Aku jumpa kejap je.Aku akan kembali nanti"Kataku.Wajah Jay kelihatan sedang ragu-ragu berfikir tambahan pula dengan wajah yang serius.Seperti sedang bermain chess pula aku nampak.
"Arasso,aku tunggu kat luar tangga.Pastikan cepat ya"Ujar Jay.Aku hanya mengangguk.Sempat lagi Jay menjeling En.Kim.Aku pun mengikuti Mr.Kim dari belakang.
;Apesal diorang berdua tadi punya aura-aura gelap je—
Setibanya dipejabat Mr.Kim,dia mempelawaku duduk .Aku pun melabuhkan punggungku disofa pejabatnya.
"Apa yang Mr.Kim nak discuss dengan saya??"Tanyaku dengan muka-muka bengong sambil melihat wajah Mr.Kim.Secara tiba-tiba sahaja,air muka dingin Mr.Kim langsung berubah mendadak menjadi seorang budak yang comel membuatkan aku terbeliak.Memang tak padam dengan umur!
"Saya cuma cemburu nampak awak berdua-duaan dengan budak Jay tadi"Kata Mr.Kim dengan nada lembut.
Huh ??kenapa moodnya berubah dengan mendadak?
YOU ARE READING
『 𝐒2ⸯⸯ𝐎𝐆 』𝐏sychopath 𝐋over ♡⃕ 𝙠im sunoo ⸯⸯ ᵉⁿʰʸᵖᵉⁿ
Misterio / SuspensoKim Sunoo,seorang lelaki psycho yang amat kejam.Dia akan menjadikan sesiapa yang menarik minatnya at first sight akan dijadikan isteri. Yang Wonhee,wanita ceria dan cantik yang baru berpindah ke Seoul dan melanjutkan pelajaran dikejutkan dengan wata...