psychopath lover S2 ( coming soon )

805 102 75
                                    

PSYCHOPATH LOVER

Ketakutan ditubuh tidak dapat aku sembunyikan

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ketakutan ditubuh tidak dapat aku sembunyikan . Air mata mula menetes setitis demi setitis membasahi wajah . Mulut aku tekup agar tidak mengeluarkan sebarang bunyi yang boleh didengari olehnya .

Bunyi sesuatu benda digeser dilantai menghiasi ruangan rumah tersebut .

" Sweetie , keluarlah . Sweetie tak sayang kat saya ke ?" Ujarnya .

Suara itu...Suara yang paling aku takutkan . Gila ke aku nak keluar dari tempat persembunyianku dengan Kim Sunoo yang sedang memegang sebilah kapak besar dan tidak berada dalam kawalan mentalnya .

Aku dengan pilihanku untuk kekal sembunyi .

" YANG WONHEE ! KAU CABAR AKU EH ? KELUAR !"

jeritan Sunoo cukup menunjukkan yang dia sudah hilang kewarasan diri . Tidak seperti dahulu , dia masih boleh berbicara dengan nada yang lembut tetapi tetap kedengaran keras .

" Masih nak bersembunyi seperti yang kau lakukan ketika dahulu ?"

Bunyi tapak kaki melangkah setapak demi setapak kedengaran semakin dekat ditempat persembunyianku . Rasa takut , gelisah , menguasai diri .

Hanya allah sahaja yang tahu perasaanki ketika ini .

" Adakah aku dapat temui kau atau...."

Sunyi .

Bunyi tapak kaki tidak kedengaran dimana-mana . Begitu juga dengan geseran kapak dilantai .

Aku....

Selamat ?

Masih awal untuk bersorak kemenangan , Yang wonhee .

" kau dapat lari dariku , mhm sweetie ?" bertapa terkejutnya aku apabila suara sunoo berbisik dicuping dilingaku dan wajah Sunoo berada tepat ditepiku .

Dia temui aku , sama seperti malaikat maut datang bersedia untuk mencabut nyawa .

Kali ini , aku memang harus berdepan dengan keganasan seorang psychopath yang semakin extreme...

Aku tidak dapat mengagak sama ada aku dapat keluar hidup-hidup dari sini .

Dia ,

Kim sunoo ,

Semakin menggila .

PSYCHOPATH LOVER
( COMING SOON )

a/n : menghye para readers kesayangan author~ lama gak ff ni dah tamat kan :3 author baca comment" korang aaaaaaaa thanks tau support author and hiburkan author ㅠㅠ

ada gak yang nak season 2 ff ni , so author fikirlah apa kata kita tengok perangai sunoo yang lebih extreme dari yg dulu ?

Season 2 ?
yes or no

『 𝐒2ⸯⸯ𝐎𝐆 』𝐏sychopath 𝐋over ♡⃕   𝙠im sunoo ⸯⸯ ᵉⁿʰʸᵖᵉⁿWhere stories live. Discover now