Bunyi-bunyi bingit menerja cuping telinga milik seorang lelaki yang sedang terlantar dikatil hospital.
Ia juga membuatkan dia naik angin.
"Boleh diam tak?Bising ongok"Kata Sunoo dengan mata yang tertutup sambil tangannya mengusap kepalanya yang terasa pusing.
"Tak boleh.Ni memang suasananya"Suara tersebut membuatkan pergerakan Sunoo terhenti.
Dia langsung membuka kelopak matanya dan memerhati kawasan keberadaannya sekarang ini.
Kawasan yang amat dia kenali.
Hospital mental.
Gelak tawa kecil mula kedengaran dari bibirnya.
Dia memandang wajah lelaki yang juga harir diruangan tersebut.
"Gembira aku masuk sini?"Tanya Sunoo kepada Jay.
Jay tersenyum sinis lalu memeluk tubuhnya bersender di tepi pintu itu.
"Mustahil tak gembira.Akhirnya kau tumbang juga"Perli jay.
"Kau menang kali ini.Tapi ini takkan berakhir dengan mudah.Yang Wonhee tetap menjadi milikku.Hanya aku .Bukan kau."
"Bingitlah kau ni.Kalau dah kalah tu mengaku jelah.Diakhir cerita ni aku juga yang menang.Dia milikku,hanya aku,tetap aku.Bukan kau."
Kalau boleh,nak je Sunoo bunuh Jay ketika itu tetapi tangan dan kakinya digari agar tidak melepaskan diri dari situ.
"Ni sebabnya aku benci tempat neraka jahanam ni"Getus Sunoo perlahan.
"Hwaiting.Semoga kau menikmati masa indahmu di syurga ini"
Jay melambai Sunoo yang memaparkan pandangan maut kepadanya lalu melangkah pergi dari bilik tersebut.
Sunoo menghentak gari yang dililit dilengannya itu dalam keadaan bengang.
"Kau tunggu.Sengaja eh?Takpe,Wonhee...kau siap sedia je nanti.Aku sorang je yang boleh seksa kau.Bukan dia..."
~❤️~
Aku duduk disofa yang berhadapan dengan tingkap untuk menenangkan fikiranku.
"Wonhee anyeong"Suara serak-serak basah milik seorang lelaki yang aku kenali muncul diruangan tersebut.
Aku menoleh kearahnya.
"J-jay..."Aku lantas bangun dari sofa dan mengundurkan diri tetapi pelik melihat Jay yang tergelak kecil apabila memandang reaksiku.
"Jangan nak undur-undur bagai.Sini."Panggilnya.
Tetapi,aku tetap dengan pendirianku untuk berdiri kaku.
"Tak faham bahasa lagi ke?Masih nak degil?Kalo gitu aku yang datang dekat"Jay memulakan langkahnya mendekati tubuhku yang sedikit menggeletar .
Belum sempat aku menghindarinya,dia memeluk erat tubuhku membuatku terkedu.
Apa yang lelaki ni nak sebenarnya?
Dah sewel ke?
"Mari kita hidup bersama.Aku dan kau.Tak ada siapa-siapa selain kita"Katanya mengusap belakang rambutku.
Gila ke apa dia ni?Kuliah pun belum tamat.Ada hati nak hidup bersama.
Ingin je aku kata "Cari kerja,baru boleh menggatal sana" tetapi aku taknak cari mati.Baik aku diam je.
YOU ARE READING
『 𝐒2ⸯⸯ𝐎𝐆 』𝐏sychopath 𝐋over ♡⃕ 𝙠im sunoo ⸯⸯ ᵉⁿʰʸᵖᵉⁿ
Mystery / ThrillerKim Sunoo,seorang lelaki psycho yang amat kejam.Dia akan menjadikan sesiapa yang menarik minatnya at first sight akan dijadikan isteri. Yang Wonhee,wanita ceria dan cantik yang baru berpindah ke Seoul dan melanjutkan pelajaran dikejutkan dengan wata...