🔼29

955 171 23
                                    

PSYCHOPATH LOVER - 29

⏪⏸⏩

_______________________

Kepala Sunghoon masih sakit membayangkan apa yang baru berlaku terhadap dirinya.Matanya dibuka perlahan-lahan.

"ah..."

Jay yang mendengar suara Sunghoon langsung duduk bercangkung sambil menolak-nolak bahu Sunghoon menggunakan tukul yang digenggang elok.

Sunghoon terbeliak melihat sosok Jay dihadapannya.

"H--Hyung"

"Dah bangun?Rasa sakit tak?"Tanya Jay dengan nada innocent.

"Kepalani...sakit..."Rungut Sunghoon.

"Kepala sakit?Alolo,mari dulu hyung tengok"Kata Jay dan berdiri.

Pak!

"ARGG!"Sunghoon mengerang kesakitan taktala kakinya dipukul dengan kuat menggunakan tukul.

"Masih sakit lagi tak?"Tanya Jay.

Darah mula mengalir keluar dari kaki Sunghoon kelantai.Dia menahan kesakitan yang amat perit itu.

"H-h-hyung...Aku tak salah..."Kata Sunghoon.Cecair jernih mula mengalir membasahi pipinya.

Jay menatapnya dengan pandangan menjengkelkan.

"Kau memang takde salah tapi kau ni annoying sangatlah.Macam lalat tau?"

Sunghoon memegang pergelangan kaki Jay dan merayu kepadanya.

"H-hyung...aku mohon jangan membunuhku!Aku akan buat apa yang hyung minta asalkan dapat buat aku teruskan hidup!"Rayu sunghoon.

Jay berdecit mendengar ucapan Sunghoon sebentar tadi.

"Kau takkan ada peluang kedua untuk hidup jika berhadapan denganku."Wajah Jay kembali serius dan mendatar sahaja.Tukul ditangannya dihayun kemas mengenakan kepala Sunghoon.Sunghoon yang tak mampu mengelak telah pun menjadi mangsa seksaan Jay malam itu

Pukulan bertubi-tubi mengenakan kulit kepala Park Sunghoon sehingga hampir teburai isi-isinya.

Jay ketawa terbahak-bahak melihat perlakuannya.Semua berkaitan darah memang indah didepan matanya.

"Dah lama aku tak main darah ngan sesiapa.Terima kasih sebab penuhi permintaanku...Bertambah nafsuku untuk menghidu bau nikmat ni"Ucap Jay.

~♡~

Heeseung bergegas kerumah Jay apabila menerima panggilan dan luahan yang Jay katakan padanya melalui handphone.

Sampai sahaja dirumah itu,pintu dibuka untuknya dan dia langsung menerja masuk kedalam rumah tersebut.Alangkah terkejutnya dia melihat darah yang membasahi ruangan itu dengan tubuh kaku seseorang terlantar dilantai ruang tamu.

『 𝐒2ⸯⸯ𝐎𝐆 』𝐏sychopath 𝐋over ♡⃕   𝙠im sunoo ⸯⸯ ᵉⁿʰʸᵖᵉⁿWhere stories live. Discover now