🔼4

1.3K 202 67
                                    

Harini hari keduaku berada dikolej.Suasana memang agak canggung bila penampilan cantikku menjadi bualan mahasiswa dan mahasiswi disitu.

"Anyeong,Wonhee"Seorang perempuan menyapaku.Perempuan itu amatlah cantik membuatkan mataku terbeliak.

"Eo?Nugu...?"

"Joneun Kim Jisoo dari aliran akaun.Saya dengar awak ni mahasiswa baru dari aliran Seni."

"Ne,hehe."

"Nak tahu tak yang paling mengejutkan saya?Bila orang shipkan awak dengan Jay."

"Diorang saja je tu"

"Haha,harap jangan terjadilah.Apapun,saya harap hubungan awak dengan Jay berkembang ya.Baru menarik cerita ni"Kata Jisoo memaparkan senyuman sinis yang penuh dengan maksud tersirat disebaliknya.

"Hehe,kitorang takde apa-apalah."Kataku malu-malu kucing

┏━━━━•❅•°•❈•°•❅•━━━━┓
┗━━━━•❅•°•❈•°•❅•━━━━┛

Like an echo,in the forest~🎶

Lagu Life Goes On BTS aku pasang sambil memakai Ipod menyenagkanku.Tiba-tiba kelibat Jay melabuhkan punggungnya ditempatnya iaitu disebelahku.

"Hey,Jay.Kau dari mana??"Tanyaku membuatkan Jay kelihatan sedikit bingung.

"Eo?Aku jumpa Heeseung tadi"Kata Jay.Bercakap tentang Heeseung,tuan badan itu berdiri disebelah Jay.

"Eo?Kau jumpa aku??Sejak bila??"Kata Heeseung hairan.Jay gelabah.

"Kau kat sini ya?Aih,korang jangan ganggu aku dulu boleh tak??"Suara Jay mula berubah menunjukkan yang dia sedang stress tetapi mukanya tidao menujukkan apa-apa reaksi.Aku terkejut melihatnya.

"Eo,arasso"Kataku dan Heeseung.Heeseung sempat menjeling-jelingku bertanya apa yang berlaku dengan Jay.Aku menggeleng.

Aku membiarkan saja Jay dengan halnya.Aku mmengambil penku lalu memutar-mutarkannya dijariku.

Pak--

Secara tiba-tiba penku terjatuh dan mengenakan lengan Jay.

"Ouch--"Aku mendengar Jay mengerang bagaikan kesakitan.Aku langsung menarik lengan Jay dan menaikkan lengan bajunya.

"Kau nak buat apa ni???"Tanya Jay dingin.Alangkah terkejutnya aku melihat lengan Jay yang dibalut tetapi masih mengeluarkan darah.

"Apa yang jadi ni??"Aku mula risau tetapi Jay menarik lengannya dengan lembut.

"Takde apa-apalah.Aku boleh rawat"Kata Jay.Aku langsung berdiri dan menarik Jay keluar dari kelas.Semua pelajar hairan melihat kami.Heeseung menatap mereka dengan pandangan yang tajam.

"Takkan Jay gaduh dengan Mr.Kim Sunoo lagi....?"Gumam Heeseung sendiri.

Bilik rawatan~

Aku membuka balutan yang membalut lengan Jay.Kelihatan seperti lengannya itu tergores dengan sesuatu yang tajam.

"Yah,Jay.Kau kena pisau ka????How can??"Tanyaku bingung.

『 𝐒2ⸯⸯ𝐎𝐆 』𝐏sychopath 𝐋over ♡⃕   𝙠im sunoo ⸯⸯ ᵉⁿʰʸᵖᵉⁿWhere stories live. Discover now