🔼Special Chapter

1K 147 58
                                    

PSYCHOPATH LOVER
🔼48
SPECIAL CHAPTER

Sepanjang aku bangun dari tidur yang panjang,aku merasakan segala disekelilingku menjadi bahagia dan cerita.

Tak seperti dahulu.

Ditemani darah.

Kekejaman.

Aku bersyukur kewarasan Sunoo dah kembali cuma dia perlu memakan ubat yang telah diberikan oleh doktor agar kesihatannya terkawal.

Dan Jay.....

Aku bersyukur terhadapnya.Dia telah menggadaikan nyawanya untuk menyelamatkan ku.

Flashback...

Jay dengan pandangan yang berpinar-pinar membuatkan dia menguatkan diri untuk berkata sesuatu.

Doktor-doktor kelihatan berkumpul disiti dengan peratan tajam.

"D-doktor..."Jay tersekat-sekat.Doktor tersebut terkejut melihatnya.

"Pesakit sedarkan diri!Iya,ada apa boleh saya bantu?"Tanya doktor wanita tersebut.

"K-kalau nyawa Yang Wonhee d-dalam bahaya....tolong berikan jantung ku kepadanya....Ini amanah dari ku untuk menebus dosa-dosaku..."Ujar Jay membuatkan doktor yang mendengar terkaku.

"T-tapi..."

"A-aku anak yatim....Just berikan kepadanya....aku mohon.."Air mata mengalir dari mata Jay semasa mengungkapkanntnya.Tiba-tiba,tubuh Jay langsung terkaku dan pengsan semula.

"Tet tet tet!"Bunyi vital mula berbunyi dengan laju.

"Cepat pisahkan jantung pesakit ini untuk diberikan kepada pesakit bilik bedah pertama!"Ujar doktor 1 itu membuatkan semua terkejut.

"Tapi kita belum minta kebenaran dari kedua belah pihak!"

"Kau nak kita bahayakan nyawa oesakit semata-mata nak mengikut undang-undang hospital?!"

Semua menjadi senyap apabila doktor 1 itu mengujarkannya.

"Tapi nanti kita kena pecat"

"Demi selamatkan nyawa pesakit aku tak kesah semua tu.Kamu sanggup gadaikan nyawa pesakit?"Tanya nya..

"Baiklah,aku setuju"

"Aku juga"

Semua mula bersetuju untuk memberikan jantung milik Jay kepada Wonhee atas permintaan jay...

Suasana mula berubah menjadi sunyi kerana fokus membedah.

Selang beberapa jam,telefon milik salah seorang yang berada dibilik bedah tersebut berbunyi.

"Yeobuseyo?"

"Yang Wonhee dalam keadaan yang amat kritikal!Degupan jantungnya berhenti!"Ujar doktor bilik bedah pertama.

『 𝐒2ⸯⸯ𝐎𝐆 』𝐏sychopath 𝐋over ♡⃕   𝙠im sunoo ⸯⸯ ᵉⁿʰʸᵖᵉⁿWhere stories live. Discover now