Masa sedang berlalu,aku mencari tempat persembunyian...
"Macam mana ni....Aku harus cepat..."
~♡~
"17..18..19..20~Sayang,dah ke belum~?Sunoo mula cari ya~"Kata Sunoo manja dan mula mencari Wonhee dengan parang kemas digenggam ditangannya.
"Where are you?~In..here!"Sunoo membuka pintu almari tetapi tak ada sesiapa.
"Eobseo?Hmm,eodigachi?"Kata Sunoo lalu memerhatikan sekeliling rumah.
"Wonhee~Awak kat mana?~Keluarlah,saya takkan bunuh awak...Saya kan sayang awak.."Kata Sunoo.
~♡~
Aku yang menyorok didalam mesin basuh menekup mulutku agar tidak mengeluarkan bunyi.Air mataku mengalir dan tubuhku menggeletar ketakutan.
"Jangan harap aku akan keluar dengan kata-kata manismu...otak pun tak betul..."Gumamku sambil berdoa agar Sunoo tidak menemuiku.
Beberapa minit berlalu berlalu...Sunoo masih tidak menemuiku.Aku dah kekurangan oksigen dan nafasku tercungap-cungap.
"L-lama lagi ka??....Aku dah nak pitam ni"Keluhku kepanasan...Tiba-tiba pandanganku mula kabur sehingga suasana sekeliling menjadi gelap...
~♡~
Sunoo masih tak berputus asa dalam mencari Wonhee.
"Shibal!Kau kat mana?Keluar sekarang!"Sunoo berlalu didepan mesin basuh.Sunoo mengukirkan senyuman spesies psiko.
"Ouh,kat sini ya?"Sunoo perlahan-lahan membuka penutup mesin basuh itu.Nampaknya,Wonhee tak berjaya lari darinya.
"Sunoo dah jumpa Wonhee~"Sunoo menatapku tetapi aku tak menunjukkan apa-apa pergerakan.Sunoo menarikku keluar.Kelihatan Wonhee sangat berpeluh akobat kepanasan berada dalam mesin basuh itu.Sunoo menampar-nampar lembut pipiku.
"Sayang~Kenapa tak bangun ni?~Tak bestlah pura-pura tidur."Kata Sunoo sedikit merajuk tapi tetap saja,Wonhee tidak membalasnya.Sunoo mula risau dan menggoncangkan badan Wonhee.
"Yah,ireona..!Aish!"Sunoo menjatuhkan parang yang dia pegang lalu mengangkat Wonhee kedalam bilik.
Sunoo membaringkan Wonhee dikatil lalu mengelap peluh-peluh Wonhee.
"Tak serulah kau pengsan time main hide and seek ni.Takpelah,kau bertuah~"Sunoo mengucup pipiku dengan bibirnya yang lembut.
"Malam ni aku temankan kau tidur ya~"Sunoo menggenggam tanganku lalu membarinkan kepalanya disisiku dalam posisi duduk.
~♡~
Tangan seseorang terasa seperti sedang menggenggam tanganku.Mata aku buka perlahan-lahan.Sosok Sunoo yang tidur disisi katilku kelihatan sedang lena dibuai mimpi.Aku teringat ak
an apa yang jadi semalam."Nasib baik aku pitam.."Gumamku perlahan.Aku menatap wajah Sunoo yang sedang tidur itu.
Menawan....
Wajah Sunoo amat sempurna tanpa cacat celah.Jantungku berdebar.Sebuah perasaan muncul dan aku tidak tahu apakah maksud disebaliknya.
"Kenapa aku rasa lain macam je ni?Hmm..."
Tiba-tiba kelopak mata Sunoo yang indah terbuka membuatku terkejut.Sunoo menatap wajahku membuatkan pipiku memerah.
"Mr.Kim...tak pergi kerja ke?"Tanyaku.Sunoo mengusap mukanya dengan tapak tangannya.
"Ya tak ya pula."Sunoo berdiri lalu melangkah pergi dari bilik itu.Aku menghembus nafas lega.
"Fuh,nasib baik moodnya baik.Kalau tak mungkin kena terkam aku sebab tatap dia.Seremm..."
~♡~
Sunoo dan aku berdiri diruang tamu.
"Wonhee,kalau aku dah melangkah keluar dari rumah ni..kau jangan pernah terfikir nak larikan diri"Kata Sunoo drngan nada dingin membuatku bergetar.
"B-baik.."
"Kalau kau buat begitu..aku akan janji kau takkan dapat melihat keindahan dunia lagi"
Aku rasa aku dapat lihat lagi keindahan ciptaan tuhan yang sempurna.
"Saya faham"Kataku.Sunoo mendekati wajahku lalu mengucup pipiku dengan lembut.Pipiku memerah bak tomato strawberri☻☻.Ini kali ke-3 kalau tak silap dia mengucup pipiku.
"Pandai babygirl Sunoo~Aku pergi dulu"Sunoo pun melangkah pergi dari rumah itu.Enjin kereta dihidupkan.Aku memerhatikan Sunoo dari jendela untuk memastikan dia dah benar-benar pergi.
"Apa aku harus buat sekarang?Adakah aku patut lari?Heish!Jay bahenol betullah!Lelaki mangkuk tu spesies psycho juga?Haih,aku memang tak patut kenal dengan drama thriller ni."Semasa aku sibuk berfikir,aku terhidu sesuatu yang busuk.
"Bau apa pula ni?Datang macam dari dapur"Aku melangkah perlahan kedapur.Alangkah terbeliaknya aku melihat ketulan daging disiat-siat berserta darah penuh dilantai itu.
"Kamchagiya!Haih,ni kerja Sunoo malam tadi.Daging apa ni?"Aku menyentuh daging itu dengan chopstick.
"Fuh,nasib daging ayam"Aku menghembus nafas lega.Melihat daging itu,aku reringat akan perempuan yang pernah Sunoo kurung.
"Wanita tu..Dia kat bawah tanah kan?"Aku beralih kepintu bilik bawah tanah lalu membukanya.
"Makanan...aku harus bawa.Mungkin dia lapar"Kataku
~♡~
Jay berasa seseorang sedang menolong Wonhee dan Jungwon.Wonhee tak sekolah harini.Begitu juga degan adiknya.
"Haish!Siapa berani ganggu rancanganku ni?!"Gumam Jay geram.Tiba-tiba sosok Heeseung yang masuk kekelas membuatkan dia terfikir.
"Heeseung?..."
~♡~
Aku melangkah perlahan kebilik bawah tanah dengan dulang makanan ditangan.
"Aku harus cepat sebelum Mr.Kim datang"Kataku.Hidungku amatlah sensetif.
"Bau busuk!Bau apa pula ni?Bau bangkai betul"
Aku pergi kepintu besi tempat perempuan itu dikurung.Aku membuka kunci pintu bilik itu lalu membukanya.
"Psst,jeogiya..sa--ARG!!!"Bertapa terkejutnya aku melihat benda yang berada dibilik itu.
Badan manusia yang disiat-siat diasingkan satu persatu mengikut organ.Kepala wanita itu teramatlah seram.Bilik itu dibanjiri dengan darah pekat menusuk kehidungku.Baunya amatlah busuk!
"T-tak...Kenapa dia dibunuh."Aku dengan kaki yang lemah berusaha keluar dari basement itu.Air mata mengalir deras dipipiku.
"A-aku taknak berakhir seperti perempuan itu..aku nak keluar...Phone ku.."Aku pergi kencari phoneku dirumah itu.Beberapa minit kemudian,aku menemuinya.Aku langsung membuka kunci pintu rumah Sunoo.
"Aku mesti hidup..Aku taknak mati ditangannya"Aku menjejakkan kakiku dihalaman rumah Sunoo.Ucapan Sunoo aku tak peduli.Aku harus larikan diri secepat mungkin.
"Jungwon.."Aku mendail number Jungwon tetapi malangnya,sim card ku dibuang.Mungkin Sunoo tahu yang aku akan menelefon seseorang.
"SHIBAL!!"Aku berlari sejauh mungkin tetapi tiba-tiba aku terjatuh menyebabkan aku terguling-guling dan membuatkan tubuhku luka.Aku tak ada tenaga untuk bangun.Aku dah kehabisan bateri.
"Aku berdoa..Janganlah temukan aku dengan Sunoo.."Gumamku dan pandanganku mula kabur sehinggalah semuanya menjadi hitam tidak bersuluh🙃
TBC
YOU ARE READING
『 𝐒2ⸯⸯ𝐎𝐆 』𝐏sychopath 𝐋over ♡⃕ 𝙠im sunoo ⸯⸯ ᵉⁿʰʸᵖᵉⁿ
Mistério / SuspenseKim Sunoo,seorang lelaki psycho yang amat kejam.Dia akan menjadikan sesiapa yang menarik minatnya at first sight akan dijadikan isteri. Yang Wonhee,wanita ceria dan cantik yang baru berpindah ke Seoul dan melanjutkan pelajaran dikejutkan dengan wata...