🔼13

996 156 17
                                    

Hembusan halus seperti nafas seseorang berada dekat denganku.Aku membuka mataku dengan perlahan dan melihat wajah Sunoo sedang menatapku.Aku menjadi malu.

"Lama sayang tidur"Kata Sunoo.

"Janganlah panggil aku sayang selalu°_°"

"Nak panggil juga"Sunoo memelukku dengan erat dan mukaku berada didadanya.Aku hanya membiarkan kerana kalau dimarah,nanti aku masuk azab.

"Hehe,Sunoo tak kerja?"Tanya ku.

"Lantak ah,nak dengan awak"Balas Sunoo.Selama ni,be 'kau aku'.Tiba-tiba pula be'awak saya'.

"Saya nak mandilah dulu.Lepastu sediakan sarapan"Kataku tetapi Sunoo taknak melepaskanku.

"Sarapan saya dah sedia.Saya dah mandi"

"Mwo?Patutlah harum.Saya pun nak mandi."Kataku.

"Hehe,pergilah.Saya tunggu sini"Kata Sunoo lalu mengucup dahiku.Aku dari tadi sebenarnya berdebar dengan perangai Sunoo yang tiba-tiba terlalu sweet.Tak pernah aku nampak psychopath sweet begini.

Sunoo pun melepaskan pelukan dan membiarku mandi.

Semasa aku tengah mandi,Sunoo perlahan-lahan keluar dari bilik dan pergi keruang tamu.Kepalamya terasa berat sangat membuatkan dia meraup kepalanya dengan kasar.

"Arg---!"Sunoo tak dapat nak bertahan dengan kesakitan itu lalu jatuh pengsan.

~♡~

Aku mendengar jeritan sipi-sipi itu langsung keluar dari tandas.

"Sunoo?"Aku turun keruang tamu untuk mencari kelibatnya.Alangkah terkejutnya aku melihat sosok lelaki yang terlantar dilantai ruang tamu tersebut

"Sunoo!"Dengan pantas,aku herrlari kearah Sunoo dan meletakkan kepalamya dipehaku.

"Wake up!"Kataku tetapi tetap sahaja Sunoo taknak bangun.Aku terpaksa memapahnya kebilik walaupum dia berat sangat!

~♡~

Jisoo ditemani Jay dirooftop kolej sambil menikmati pemandangan.

"Woi,kau apesal monyok macam tikus mondok je ni?"Tanya Jay.

"Hish!Bencilah,Mama tu still layan Si Sunoo bahenol tu bagus"Ngomel Jisoo membuatkan Jay tersengih.

"Apalah kau ni.Cuba relaks sikit.Hal kecil je kot."

"Aku cuma taknak sesiapa risaukan kat Sunoo tu.Aku nak dia menderita!"

"Dia dah menderita pun sekarang.Cuba kau fikir,kalau Sunoo dah tak waras...ada sesiapakah yang nak kat dia?Ataupun ambil kisah dekat orang gila cam dia?"Jelas Jay membuatkan Jisoo terkedu.

"Mestilah ada."Kata Jisoo tiba-tiba.

"Sape?"

"Kau?Heeseung?Ataupun Yang Wonhee?"

Tuk!

"Ouch!Sakitlah oppa!"Rungut Jisoo geram apabila Jay menjentik dahinya.Jay menatap Jisoo dengan pandangan yang tajam.

"Jangan nak cakap sembarangan.Kau nak kata aku ambil kisah kat dia.Ah tui!Merepeklah"Jay langsung melangkah pergi keninggalkan Jisoo.

"Hemp!Orang cakap sikit dah marah.Dasar psiko"

~♡~

Dengan pandangan yang sedikit samar,Sunoo ebuka matanya.Aku yang sedar akanmya langsung berbicara.

『 𝐒2ⸯⸯ𝐎𝐆 』𝐏sychopath 𝐋over ♡⃕   𝙠im sunoo ⸯⸯ ᵉⁿʰʸᵖᵉⁿWhere stories live. Discover now