Suasana yang sunyi dibilikku dengan fikiran yang kusut membuatku tak dapat nak melelapkan mata.
"Aku risaukan Sunoo...Aku dah melukainya..."Gumamku.Aku perlahan-lahan mendekati pintu dan duduk disitu sambil menyandarkan diriku.Aku berharap sangat Sunoo berada disitu.
"Sunoo-ssi,kalau awak ada kat situ,saya temankan awak ya sekarang ni.."Kataku perlahan dan merehatkan tubuhku.Aku menutup mataku untuk memaksa tidur...Beberapa minit kemudian,baru aku dapat melelapkan diriku dan terlena..
~♡~
Uhh....
Aku tiba ii terbangun dan melihat keadaan masih lagi gelap.Aku memandang jam dan menunjukkan pukul 4.40 pagi.Aku teringat kat Sunoo.
"Aku rasa dia dah oke kot.."Aku meregangkan badanku dan berdiri memulaskan tombol pintu.Apabila aku buka sahaja pintu bilikku,wajah comel Sunoo sedang terlena dihadapanku.
"Kyeopta ehe"Aku tersengih.Aku duduk bercangkung dihadapannya dan mataku menangkap kesan luka dileher Sunoo yang masih berdarah akibat goresan yang aku lakukan semalam.Sedih aku melihatnya.
"Mian.."Aku mengusap pipinya yang lembut dan gebu itu.Aku ingin pergi mengambil kotak ubat tetapi secara tiba-tiba tangan Sunoo menggenggam pergelangan tanganku membuatku terkejut.
"A-awak dah bangun?"Tanyaku
Sunoo membuka matanya dan memandangku dengan pandangan yang sayu.Hatiku berasa berdebar melihat pandangan yang sedikit menggodakan itu.Bebola matanya selepas itu tertumpu keleherku yang mempunyai kesan lebam seperti bekas cekikan
"A-aku...pasti aku ada buat sesuatu yang jahat terhadapmu kan semalam.."Kata Sunoo sedikit sedih.Aku menggeleng.
"Tak adalah.Kau takde buat apa pun"
Sunoo langsung memelukku dengan erat membuatku terkaku.
"Aku nak minta maaf awal-awal..Aku tak sengaja lukakan kau...Aku cuma tak boleh nak ka--"Belum sempat Sunoo menghabiskan ayatnya,aku meleraikan pelukan itu lalu menutup bibirnya menggunakan jari telunjukku.
"Shh,aku faham.Jangan kata apa-apa.Sekarang ni,kau duduk sini diam-diam,aku pergi ambil kotak ubat dulu"Aku tersenyum melihat mata Sunoo yang membulat.Aku pun melangkah pergi mencari kotak ubat manakala Sunoo masih tak tahu kenapa dia disuruh duduk dihadaoan pintu.Adakah dia sakit?
Beberapa saat kemudian,aku kembali dengan tangan yang memegang kotak ubat lalu duduk dihadapan Sunoo.Aku mengambil ubat tahan sakit lalu menyapukannya dileher Sunoo tetapi belum sempat kusentuh,dia menghalangku.
"Apasal kau tiber bagi ubat kat aku?Aku mana sakit"Kata Sunoo membuatku hairan.
"Kau tak rasa sakit?Tu kat lehermu luka"Aku sambung menyapu ubat dileher Sunoo.Perlahan-lahan Sunoo merasa sedikit pedis.
"Apasal aku boleh luka?"Tanya Sunoo membuatku terdiam.
"Er...sebab aku.Aku just nak protect diriku.."Dengan nada yang perlahan aku berkata.Aku meneruskan sapu ubat.Sunoo menatap wajahku satu persatu.Dari kening turun kemata,and then hidungku and akhir sekali bibirku yang pinkeu.
Aku tidak perasan Sunoo menatapku cause aku fokus dengan luka Sunoo.
Chup~
Pergerakanku terhenti apabila Sunoo mengucup bibirku.Aku menolak dadanya.
"Sunoo,a-aku belum mandi lagi tau"Ujarku dengan wajah merah membahang.Sunoo tersenyum.
"Takpe,awak tetap wangi walaupun belum mandi"Balas Sunoo.Apalagi,pipiku mula berasa hangat bagaikan terbakar.
YOU ARE READING
『 𝐒2ⸯⸯ𝐎𝐆 』𝐏sychopath 𝐋over ♡⃕ 𝙠im sunoo ⸯⸯ ᵉⁿʰʸᵖᵉⁿ
Misterio / SuspensoKim Sunoo,seorang lelaki psycho yang amat kejam.Dia akan menjadikan sesiapa yang menarik minatnya at first sight akan dijadikan isteri. Yang Wonhee,wanita ceria dan cantik yang baru berpindah ke Seoul dan melanjutkan pelajaran dikejutkan dengan wata...