Psychopath Lover
-42-"Nuna,jay hyung panggil."Jungwon yang berdiri ditepi pintu itu memanggilku.
"Eo?Okay..."Aku pun berdiri dari katil bilik lalu melangkah pergi dari situ.
Tiba-tiba,Jungwon memegang lengan tangan kiriku sambil berkata...
"Apa yang nuna lihat semuanya palsu"Ujar Jungwon lalu masuk kedalam biliknya yang berada disebelah bilikku dan meninggalkanku diluar pintu.
Aku tidak mengerti apa yang dia maksudkan dengan kata-kata itu.Aku pun mengabaikannya.
~♡~
Aku melihat sosok Jay berada di balkoni sambil memegang sebuah sampul.Aku pun mendekati sosok tubuh Jay.
"Sayang~"Jay mengukirkan senyuman menggodanya lalu memelukku dalam beberapa saat lalu melepaskanku.
Aku memaparkan reaksi hairan.
"A-ada apa?"
"Kita nikah"Mendengar apa yang jay katakan membuatku terbeliak.
Nak kata jay gurau memang taklah.Lelaki psycho cam dia ada hati ke nak gurau ngan aku?
Jay mengeluarkan isi surat dalam sampul yang dia genggam dari tadi lalu ditunjukkan kepadaku.
"Aku dah sign borang ni.Tinggal kau"Ujar Jay lembut.Aku memberanikan diri untuk menolaknya.
"A-aku taknak....."Kataku.Jay kedengaran mendengus kasar dan secara tiba-tiba,dia menolakku kepagar balkoni seperti ingin membuatku jatuh.
"Taknak dengar cakapku?Aku boleh je bunuh kau sekarang tapi tulah,aku...suka kau dan aku still ada belas kasihan tau.Kau sign atau jungwon mati"Mendengar Jay berkata sedemikian,aku terkaku.
Jay menatap mataku yang senyap buat seketika.
"Kenapa?Sayangkan Kim Sunoo?"Tanya Jay membuatkan iris mataku menatap matanya.
Jay dengan pantas memegang leherku dengan kuat membuatku tercungap-cungap.
"Boleh tak.....jangan libatkan budak lembab tu hurm?Aku muaklah.Kau tetap pilih Sunoo?"Tanya jay dengan nada suara yang membuatkan bulu romaku meremang.
"A-aku....."Aku tak tahu nak jawab apa.Takkan nak setuju kahwin ngan Jay?Takkan nak jawab aku pilih Sunoo?Memang mengamoklah jadinya.
"So i will make you mine today"Dengan pantas dia menarikku masuk kedalam rumah menuju kebilik.
"Auch-!"Jay mengempam badanku kekatil bilik.Pergelangan tanganku memerah akibat genggaman Jay yang kuat.
Jay mengunci pintu bilik.Senyuman sinis langsung kelihatan menakutkan diwajahnya.
"Degil kan?Aku akan menghukummu.Kau milikku"
YOU ARE READING
『 𝐒2ⸯⸯ𝐎𝐆 』𝐏sychopath 𝐋over ♡⃕ 𝙠im sunoo ⸯⸯ ᵉⁿʰʸᵖᵉⁿ
Mystery / ThrillerKim Sunoo,seorang lelaki psycho yang amat kejam.Dia akan menjadikan sesiapa yang menarik minatnya at first sight akan dijadikan isteri. Yang Wonhee,wanita ceria dan cantik yang baru berpindah ke Seoul dan melanjutkan pelajaran dikejutkan dengan wata...