🔼36

817 122 5
                                    

Nara berada diruang tamu menunggu kelibat sunoo muncul.

"Mana pula dia ni?Tadi kata nak pulang.Hishh-!Menyusahkan betullah dapat tugas macam begini.Tak pasal-pasal nyawaku melayang disebabkan duit yang berkepul-kepul milik Jay Park tu."Rungut Nara.Secara tiba-tiba,handphone miliknya berbunyi menandakan ada orang menelefonnya.Melihat nama yang terpapar di screen phone nya,dia mengukirkan senyuman sinis lalu menekan tombol hijau.

"Hye sayang.Ada apa?"Tanya Nara.

"Aku nak kau pastikan Wonhee kembali padaku"Ujar Jay tegas dihujung panggilan.

"Jangan risau sayang.You know I can do that right?"

Panggilan langsung dimatikam sebaik sahaja Nara memberitahu perkara tu.Nara merengus kasar memikirkan perangai lelaki itu.

"Aku selesai tugas,kau bukan nak pungut aku.Takpe,Sunoo akan jadi milikku juga.Aku taknak perempuan yang korang rebutkan sangat tu jadi miliknya.Hanya aku...Kim Sunoo..."

Gumam Nara sendirian.

"Brommm!"

Bunyi kereta break dengan kuat dihadapan rumah Kim Sunoo membuatkan Nara terkejut.

Apa lagi sekarang ni?

Pintu kereta ditutup dengan kuat menambahkan lagi rasa tidak sedap hati Nara.

"Sunoo?"Panggil Nara sedikit gementar.Tiba-tiba,pintu rumah dibuka dengan kuat.Sosok tubuh Kim Sunoo yang tercungap-cungap mendekati Nara membuatkan Nara meremang melihatnya.

"Ikut aku"Kata Sunoo menarik tangan Nara dengan tergesa-gesa.

"Nak kemana ni sayang??"Tanya Nara tetapi pertanyaannya diabaikan.Yang dia hairan,Sunoo membawanya keruang bawah tanah tempat Yang Wonhee berada.

Apa lelaki ni mahukan?

Sampai sahaja dihadapan pintu bilik kurungan tersebut,Sunoo membukanya dengan kuat membuatkan aku tersedar dari lamunan.

Mataku terkejut melihat sosok Sunoo menatap tepat iris mataku sehingga dia membuat sesuatu yang melampau.

Nara yang masih bingung kenapa Sunoo membawanya kebilik bawah tanah itu terkejut beruk apabila Sunoo mendekati wajah Nara dan melakukan sesuatu yang tidak senonoh.

~❤️~

Aku melarikan pandanganku dari melihat perkara melampau tersebut.

Jujur....hatiku sakit.Sakit yang teramat sangat.....

Aku mencintainya walaupun dia banyak melukaiku tetapi kali ini....ini dah melampau.

Air mataku mengalir dengan deras.Kelopak mataku tertutup buat sentara waktu kerana ingin membuang apa yang aku lihat sebentar tadi.

"Yah,Yang Wonhee."Namaku dipanggil oleh Sunoo.Aku menghiraukan panggilannya dan still menutup mataku.

Daguku disentuh dan didongakkan.

"Open your eyes sweetie..."Ujar Sunoo.

Entah kenapa,air mataku semakin keluar dengan deras sekali.Aku tidak ingin melihat wajahnya..

Tangannya mengusap air mataku yang mengalir .

"Apa perasaanmu ??Happy??"Tanya Sunoo membuatku terkaku akibat terkejut.

Happy??

Adakah aku nampak happy sekarang ni?

Persetankan semuanya.

『 𝐒2ⸯⸯ𝐎𝐆 』𝐏sychopath 𝐋over ♡⃕   𝙠im sunoo ⸯⸯ ᵉⁿʰʸᵖᵉⁿWhere stories live. Discover now