7

79 5 0
                                    

Cina a decurs bine, iar Carla şi Eric au reuşit în sfârşit să se apropie mai mult decât în ultimele luni.
A doua zi, mai exact Sâmbătă dimineaţa, cei doi au parcurs pe jos cele câteva străzi până la casa lui Vlad pentru a duce fetele acasă.
Caro se bucură să-şi vadă nepoţele gemene, Alexandra şi Cristina, dar cel mai mult o bucură că roşcăţica se joacă cu ele şi chiar râde cu gura până la urechi.
Micuţele îi înconjoară pe cei doi. De când o are pe Caro, Carla nu le mai aduce dulciuri, ca înainte, ci fructe sau jucării pentru că a conştientizat cât de importantă e o alimentaţie sănătoasă pentru un copil.

— A fost totul în regulă? se interesează.
— Da, îi confirmă Timea. Nu am avut nici măcar o problemă cu niciuna.

În mod surprinzător, micuţa nu s-a trezit plângând peste noapte ca şi până acum. A dormit pe canapeaua din camera fetiţelor, în cea alăturată dormitorului matrimonial. Carla nu pune la îndoială cuvintele cumnatei sale. A văzut ce mamă bună e şi nu are nicio îndoială că s-a comportat diferit cu Caro.
Totuşi, această situaţie o pune pe gânduri. Ce are diferit casa lor de cea a fratelui ei? Ce îi provoacă fetei coşmarurile şi ţipetele din fiecare noapte? Singura diferenţă e că, acasă, Caro doarme singură în cameră, în vreme ce aici le-a avut alături pe gemene. Pentru o clipă, femeia se gândeşte că e posibil să se fi simţit în siguranţă lângă nepoţelele ei, dar gândul nu e realist. Fetele au doi ani şi jumătate.

Sărbători fericite, oameni frumoși! ^_^ Sper să fi avut un Crăciun liniștit și frumos.

Femeile din familia DayUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum